YES!! Doel behaald, 5 KM in 35 min. gelopen!

Nou meiden moet ook effe delen dat ik vandaag mijn eerste wedstrijd heb gelopen.
De Lelieloop in etten-leur. Liep de 5 km en heb het dus in 35 minuten gedaan en dat met dit weer hahaha.
Heb mezelf gelijk getrakteerd op een heerlijk waterijsje en nu mag ik ook nog een loop-hartslaghorloge voor mezelf kopen!

Liefs Saskia

Joh gefeliciteerd!!
Ik ga zometeen mijn eerste rondje hardlopen, ik moet dus nog helemaal opbouwen.....
Wilde dat ik al zover was als jij!
Ik doe het allereerst voor de conditie maar ik hoop er ook wat strakker door te worden, heeft dat bij jou al resultaat gegeven?

Groetjes Saskia

Zooooo ben ik weer! Pffffffffffffffffffffffffff diep respect hoor Sas!!!
Ik heb op hardloopmuziek.com muziek gedownload in de vorm van een schema. of een schema in de vorm van muziek, hoe je wil.
Dat was dus 4x 1 minuut lopen en 4 x 2 minuten wandelen. wat valt dat nog ff tegen 1 minuut hardlopen, had gewoon last van mijn keel, was ook wel een beetje buiten adem....moet het juiste tempo nog ff bepalen hahaha!!

Groetjes Sas

quote: Sas95 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2009 22:19:35'));

Zooooo ben ik weer! Pffffffffffffffffffffffffff diep respect hoor Sas!!!
Ik heb op hardloopmuziek.com muziek gedownload in de vorm van een schema. of een schema in de vorm van muziek, hoe je wil.
Dat was dus 4x 1 minuut lopen en 4 x 2 minuten wandelen. wat valt dat nog ff tegen 1 minuut hardlopen, had gewoon last van mijn keel, was ook wel een beetje buiten adem....moet het juiste tempo nog ff bepalen hahaha!!

Groetjes Sas

Hoi Sas,

Ja ben ook erg trots op mezelf! maar wees gerust wat je nu beschrijft heb ik ook allemaal gehad.
Als je wilt dan mail ik je mijn schem'as even. Waar wij onze 5 km mee hebben behaald?
Als je je mailadres geeft dan stuur ik het je. Dan kun je in 11 a 12 weken 5 km lopen. Maarrrrrrrrrrrrrrr dan moet je wel 2x per week hardlopen anders heeft de opbouw geen nut. Dan blijf je namelijk op een gegeven moment hangen. 1x in de week is voor hard te lopen en zeker om het te leren te weinig.
Nou meis wees trots op jezelf, het begin is er!

Liefs Saskia

hey hallo!

Ja ik heb wel interesse in schema's!
Ik zoek nu op Loperz.nl (hardloopschema.nl) en ik heb dan op hardloopmuziek.com
muziek voor week 1 gedownload, daar zitten de piepjes om van tempo te veranderen in de muziek, dat is ook best prettig! Maar voor het vergelijk is het altijd prettig om meer mogelijkheden te hebben!
Ik moet ook mijn hartslagmeter nog even reanimeren, want op dit moment heb ik geen hartslag (de batterij is leeg).
Maar ik moet zeggen; met officiële hardloopschoenen is het beslist hoopgevend te noemen! Ik ben al verder geweest dan ooit tevoren!
Dat verschil is echt super!!
Lijkt me gewoon lekker om straks op vakantie in Zeeland eens ff langs het strand te kunnen rennen zo 's morgens vroeg voor alle zonnebaders.
Ik ben van plan om de dag te gaan (dus morgen weer) dat wordt tenminste aangeraden ivm spierpijn, en dan te bedenken dat spierpijn op de tweede dag het ergste is....  moet zeggen dat ik mijn schenen goed kan voelen, maarja dat hoort erbij, dat had ik na de 42.5 km (gewoon) lopen ook!

Je kunt me via Hyves mailen; we zijn al vriendinnetjes haha!

Alvast bedankt!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan