Yes een afspraak maken met de makelaar

A

Anoniem

Guest
Yippppppppppieeeeee
We gaan van de week naar de makelaar en kijken wat hij vind en verwacht van ons huis.
Dan kan er een bord in de tuin en wachten tot het verkocht is.
Ik heb al zo'n gaaf huis gezien, dus nu heel hard duimen dat hij straks nog te koop is.
Dus iemand nog in Spijkenisse wonen? Hebben een waanzinnig mooie en grote tuin (tja door mezelf ontworpen hihi)

Sorry wilde ik effe kwijt haha

spannend zeg, hopelijk hebben jullie je huis snel verkocht. Heb je al wat  anders op het oog?

Groetjes sandra

Oohh,wat ontzettend spannend.Veel succes hoor,ik hoop dat het snel verkocht word!!

Groetjes Kitty en Tess.

Leuk!!!!
Wij zijn nu een week bezig in ons nieuwe stulpje en zijn helemaal gelukkig! Het idee alleen is al leuk toch??? Alvast bedenken wat je wil, en wat anders en de kleuren, een nieuwe kamer voor Yoëll,   ( Babykamer???)   Spannend dus!

-X- marieke

We blijven gewoon in spijkenisse
Maar nu is het hier in de zomer meteen heet in huis en krijgen we het er niet meer uit. In de winter is het steenkoud ook al stook je de openhaard hoog op of de kachel. Het huis is best gehorig en uit de 60er jaren. De woonkamer is niet zo groot, in die zin als er wat speelgoed ligt heb je het idee dat er een bom is ingeslagen.

We hebben wel een mooi huis op het oog, maar eerst deze weg en dan kopen, want dubbele lasten is geen pretje.

En nee marieke niet zozeer met het oog op gezinsuitbreiding, want dit huis heeft ook 3 slaapkamers en een zolder waar een dakkapel, enz op kan tot kamer.

He pauline,

Ik was net nog in Spijkernisse (hoezo nutteloze informatie). Ik heb een leuke zandbak voor Lukas gekocht via marktplaats.

Ik maak er van de week wel ff een foto van want het is echt een hele leuke zandbak.

Annemieke

Terug
Bovenaan