yes een eisprong gehad

Hoihoi,

Ik ben echt blij. Heb net gebeld naar het ziekenhuis, want heb gisteren bloed laten prikken. Volgens het ziekenhuis heb ik een mega-eisprong gehad. (mbv 3 clomid) Alleen ben vergeten te vragen of ze dan ook kunnen zien wanneer ik  'm ongeveer gehad heb. Weet iemand dit? Gisteren zat ik op dag 22.
Hoop natuurlijk dat het nu raak is en zo niet, dan hoop ik dat de clomid nu wel voldoende blijft werken bij 3 per dag. Want meer mag je er volgens mij niet, toch? tenminste vlg mij zei de fertivpk'e zo iets.

duim duim

gr Jackje

Ik zal ook voor jou duimen, klinkt goed kan je wel zeggen!

Hopelijk is het raak voor je!

Ben vandaag al 5 keer wezen kijken (naar de wc gegaan op het werk) alleen maar om te kijken of er al enig rood te zien is.
Maar tot nu toe nog niets te bekennen. Maar dan zal je zien dat het vanavond of morgen alsnog komt.

Na 34 maanden bewust bezig te zijn met zwanger worden weet je ongeveer wel wat je moet verwachten. Maar je lichaam kan je natuurlijk alsnog verrassen. Ik wacht geduldig af!

Wat een goed nieuws zeg!!!!! Een mega eisprong wat klinkt dat leuk!
Heb je flink geklust de afgelopen tijd? Zal vast wel dus dan wordt het een hele spannende tijd!!

SUCCES!
lfs inge

Hallo Jackje,

Geweldig zeg, een mega sprong. Wat fijn dat die 3 pillen clomid hun werk gedaan hebben. Je zal jezelf nu wel on top of the world voelen, had ik ook toen die pillen bij mij gingen werken.

Het worden nu twee spannende weekjes. Ik duim voor jullie!

Liefs
patricia

Hoi Jackje,

Ja, ja, af en toe lees ik nog even op de andere forum's om zo nog van iedereen op de hoogte te blijven. Echt tof dat je eindelijk die eisprong hebt gehad. Had je ervoor ook een follikelmeting gehad? Weet je hoeveel eitjes het waren?? Spannend zeg. Als het nu de 22 e dag is, dan kan het al 1 dag voordat je je bloed afgegeven hebt gebeurd zijn, maar ook nog wel eerder. Het blijft namelijk 2 weken zichtbaar. Daarna blijk je zwanger of komen die rode duivels. Volgens mij gaat het nu gewoon lukken. Bij mij was het ook de eerste keer dat ik pas een eisprong had. Dan wel met 2 clomid, maar toch! Ik ga voor je duimen!!!

Inmiddels ben ik al een dikke trol geworden. 6 kg gegroeid en al gestart aan mijn 21e week. Het gaat nu wel hard hoor! Op 9 augustus verwacht ik het, ongeveer.

Ik houd je in de gaten hoor, wanneer is je nod?

Groetjes,
A3

Terug
Bovenaan