Yes een groei echo ...

Hoi meiden,

vandaag weer controle gehad.
en het gaat heel erg goed mijn bloeddruk was weer 95/60 wat voor mij normaal is was maar 1.5 kilo aangekomen nu dus in totaal 9,5 in 7 mnd tijd.
Hartje van de baby klopte ook netjes en ze is al ingedaald..dat was die pijn de afgelopen 2 weken.

Ik lig alleen ongeveer 1 a 2 weken voor op schema denkt de vk dus over 2 weken bij mijn controle heerlijk een groei echo om te kijken of we onze datum aan moeten passen :) Dus nog een keertje baby kijken altijd goed en dan heel misschien als kers op de taart mijn datum positief bijstellen...

Ja deze dag is een goeie dag ik voel het aan mijn water hahaha ik had dus een grote grijns toen ik net naar buiten liep.
 
:D heerlijk zo'n positief berichtje!!! Wat een cadeau elke keer weer als je naar je kleine uk mag kijken he.
Ik heb in totaal nu 7 echo's gehad en ze vervelen nooit hihi. Sterker nog, ik baal ervan dat ik nu moet wachten tot ik haar gewoon zo zie en ik niet meer van te voren nog een keer kan spieken naar haar. Echo wist ik de datum van en daar leefde ik naar toe, haar geboorte is afwachten en dat duurt me te lang hihi.

Gaan ze bij jou de kleine sowieso halen? Omdat ze eventueel de datum bijstellen? Bij mij loopt ze ook voor op de groei maar niemand stelt een datum bij....
Daarnaast ook prettig dat ze ingedaald is en je nu weet waar de pijn vandaan kwam.

Geniet van deze prachtige vrolijke dag :D

Liefs
 
Gaan ze met 7 maanden dan nog een uitgerekende datum veranderen? Dat is toch helemaal niet accuraat meer? Het kan toch ook gewoon een groot kind zijn? Twee weken groter is toch niet enorm? Heb je al meer kinderen? Waren die ook groot?

Een heleboel vraagtekens zie ik, maar ik ben nieuwsgierig.... Een echo is altijd leuk ;-).
 
wat een andere mama ookal vraagt vraag ik me ook af niet raar bedoelt ofzo hoor.
gun je het zeker eerdere bevaldatum planning! maar kan ook gewoon een groot kindje zijn toch?
wel fijn een extra echo toch nog even van te voren binnen spieken.
groetjes van mij
 
De eerste datum die de vk genoemd heeft (15 juli) zou in onze ogen vreemd zijn omdat deze terugrekenend midden in mijn ongie week viel dus dit verbaasd me helemaal niks.

of ze de datum bijstellen geen idee maar daar dacht de vk wel aan omdat ze vond dat mijn kleine meid ruim 33 wk onderweg leek te zijn ipv 31 En ach ik wil best met "38" wk bevallen hoor. Elke dag minder is beter vanaf 37 wk vind ik.

en inderdaad misschien is het gewoon een dikkiedap :) mij jongens waren beide ongeveer 7,5 pond maar kregen de groeispurt pas in de laatste maand.
Ik zeg maar zo ik ga gewoon lekker weer even naar ons meisje kijken :)
 
Hee hoi,

Ook hier voor op schema, eerst een maand, nu bijgesteld naar een 2-3 week. Maar idd er veranderd bij mij niets in datum, wel houden ze nu goed in de gaten of uk niet te groot wordt. Ze laten mij sowieso niet tot 42 weken lopen.

Liefs grote broer
 
Terug
Bovenaan