Yes, een kloppend hartje!

Ook hier een goede echo vanmorgen!

Ben echt heel heel heel blij en opgelucht!

19 juni mogen we weer, deze keer bij de gyn.
Krijg dan de termijn echo. Ook wil ik dan graag doorgestuurd worden naar de verloskundige. Ik heb wel een schildklierafwijking maar met de zwangerschap van mijn jongste heb ik ook bij de vk gelopen en dat ging goed, gewoon extra keren bloedprikken. De combinatietest doen we niet. Je kunt altijd nog die ene procent zijn en het sluit verder niets uit. Dat is onze keuze en ik respecteer ieder ander zijn keuze.

En nu.......GENIETEN!!!!!!!!!!!

Wat een mooi nieuws lieve Mascha!
Lekker genieten indd en als je de combi.test niet wilt doen dan is dat natuurlijk ook prima! Ieder z'n eigen keuze en respect!

Voor je je het weet is het 19 Juni en dan mogen jullie weer ff spieken naar jullie ukkie! :)

Enjoy! Liefs Lynn.

Heerlijk!

Wat voor een schildklierprobleem heb jij?

Ik heb al 5 miskramen gehad en ze denken dat het misschien aan mijn schildklier lag. Ik heb normaal een hele normale schildklier maar als zwanger dan wordt ie traag (in 2 weken na bevruchting van 2,3 naar 5,8).
Nu voor het eerst slik ik levotheroxine en is mijn waarde 1,58. Ik hoop zo dat het deze x goed gaat..
Wat is jouw streefwaarde tijdens zwangerschap? Misschien heb je wel een heel ander schilklierprobleem...

Hoi,

Fijn he..

Geweldig om zo'n mooi kloppend hartje te zien. We doen ook geen combitest hoor. het maakt je dan alleen maar onzekerder want ze kunnen toch niks uitsluiten. we zien het wel. ieder kindje is welkom.

hopelijk mag het goed gaan met je schildklier. en nu lekker gaan genieten zou ik zeggen. op naar de 19de. dan weer lekker spieken heerlijk.

xx

Dank je wel meiden!

Muppetje, mijn uitrekendatum blijft vooralsnog staan, nu dus 7wk 3 dg, 16 januari 2013. Met de termijnecjo moet ik 10 wk zijn, miss een paar dagen verschil maar dat gaan ze dan wel zien.

SaskiadeG, als je een niet goed behandelde schildklier hebt kun je heel moeilijk zwanger worden heeft de gyn mij verteld.
Ik kreeg een te traagwerkende schildklier een jaar nadat mijn oudste is geboren. Het vreemde is wel dat ik heel slank ben, altijd al geweest en ik weeg 57 kg. Toen was ik om onverklaarbare redenen 3 kilo zwaarder en ik kreeg het er niet af. Met de vele duizelingen erbij hebben ze toen onderzoek gedaan. Ik zit op 100mg Euthyrox per dag. Met de zwangerschap van de jongste werd dat steeds minder, terwijl ik eigenlijk meer hormoon nodig zou moeten hebben omdat de baby ook van mij neemt. Maar ik ging steeds verder omlaag met de medicatie tot aan de bevalling zat ik op 25 mg en binnen 9 maanden na de bevalling zat ik weer op 100mg per dag. Mijn lichaam regelt het zo. Is ook goed zei de arst vanmorgen nog.
Ik weet geen precieze waardes omdat het al heel lang goed zit bij mij, laat me halfjaarlijks prikken en dan heb ik nog steeds de goede medicatie. Als ik me minder goed voel, dan ben ik duizelig en niet mezelf, mag ik meteen bloed laten prikken en meestal zie je dan wel een schommeling. Maar ik neem heel strikt elke dag om 7 uur mijn medicijnen. Ook in het weekend. Zo heb ik geen last van schommelingen en voel ik me heel goed en is er goed mee te leven.

Ik hoop voor jou dat je een goede medicatie hebt en dat het je goed gaat doen. Echt de beste tip.....elke dag precies dezelfde tijd innemen, dan minimaal een half uur wachten met eten, langer mag natuurlijk.

liefs

Terug
Bovenaan