Yes!! Eindelijk ben ik ook van de partij!!

Hoi meiden

Eindelijk is het dan zover: Ik ben zwanger!! 3,5 Jaar geleden begon onze wens voor een 2e kindje. In februari 2006 ging dit na 8 weken zwangerschap helaas mis en werd het een miskraam. Sindsdien werd ik maar niet meer zwanger...3 jaar lang. Sinds januari 2008 in de medische molen. Uiteindelijk in oktober 2008 begonnen met IUI (kunstmatige inseminatie van eigen partner) en nu na de 3e keer iui ben ik dan eindelijk zwanger. Durfde het haast niet te geloven (nog steeds durf ik haast niet blij te zijn).Donderdag voor het eerst getest met kruidvat test(dag 13 na iui, 1 dag voor mijn NOD), ik voelde het gewoon : lichte streep : ZWANGER!! 's middags kreeg ik op mijn werk bij het afvegen bloed, ik een beetje in paniek... maar hier bleef het ook bij. De volgende dag nog een kruidvat test : nog steeds zwanger. Zaterdag weer getest met kruidvat test : zwanger en vanmorgen weer getest (met die nieuwe digitale test van clearblue die ook een periode indicatie geeft hoelang sinds bevruchting ): ZWANGER , 2-3 weken. Nou na al die testen zal het dan wel waar zijn...

Morgen ga ik het ziekenhuis maar bellen dat het raak is. Hopelijk kan ik snel terecht voor een echo!!

Groetjes van Rachelathomenl

Van harte gefeliciteerd en welkom bij de club!
Het zijn er al heel wat zoals je ziet.
Hopelijk heb je geen bloedverlies meer gehad, is toch altijd even schrikken. Waarschijnlijk wat innestelingsbloeding geweest of wat bloedvaatjes.

Geniet van je zwangerschap en we horen gauw weer hoe t met je gaat he?

Gr. Mamavanelin

Terug
Bovenaan