Yes eindelijk iets gevonden om te eten

TWD

New member
Ook ik heb iets gevonden.
De CHOCOLADE MOUSSE van Almhof, als ik Dat eet ben ik even een tijdje van mijn misselijkheid af.
Verder kan ik Brinta redelijk verdragen en harde bolletjes of pistoletjes met kaas of gezond. Heerlijk
qua drinken gaat het nog niet zo, het blijft water en niet echt genoeg. Nu ben ik sowieso al geen goede drinker (in het weekend was ik dat wel haha), krijg in ieder geval meer binnen dan normaal dus volgens de vk was dat wel een pluspunt.

Nou ja ik ga wachten tot mijn kwarktaart klaar is, had ik gewoon even zin in. En mijn vriend lust het niet dus heb nog heel wat te eten haha

Liefs
 
Gelukkig meid, ben blij te lezen dat het je een beetje helpt en wat betreft die kwarktaart: mjammie......eet smakelijk! ;-)

Hoop ook dat je gauw wat meer variatie hebt in drinken. Hoe is het met je vermoeidheid?

Liefs Lynn.
 
Hier een april mama die wat aan het rond lezen om de tijd te dooien maar wat mij hielp is geroosterd brood met jam of plakje kaas, dat beviel me beter als gewoon brood.
Succes!!
 
@ lynn vermoeidheid blijft aanwezig, vanmiddag beetje te druk gemaakt, hond van mijn broertje en schoonzusje is hartstikke ziek en aangezien schoonzusje helemaal overstuur was daar hele middag gezeten. Toen nog boodschappen doen en de taart maken natuurlijk, dus nu kapot helaas.

Liefs
 
Ik ben normaal dol op chocolade maar dat lukt nog niet echt..wel die koekjes met chocolade,scholiertje heet t geloof ik..
Lekker kwarktaart, ik dus aan de mokka taart :)
Ga ook maar eens geroosterd brood proberen..
 
Geroosterd brood werkte voor mij ook beter dan gewoon brood. Inmiddels gaat er wel weer gewoon brood in.

Met drinken heb ik ook wel moeite. Op zich gaat het meestal wel als ik het gewoon opdrink, maar doordat het meeste me best wel tegenstaat, drink ik dus ook te weinig. Helaas merk ik dat dus ook aan m'n stoelgang....

Nou ja, alles voor het goede doel ;-)

Oh, enneh, geniet van je chocolademousse!!!!
 
Terug
Bovenaan