Yes!! Eindelijk weer meeschrijven

Welkom terug, ik had het zelfde probleem helaas. Heb nu ook anderen inlogcode.
Hier goed hoor, vandaag en vanacht heel misselijk geweest gaat nu weer beter. Voor de rest minder moe en mijn darmen lijken weer wat rustiger. En met jouw?

Ik ben ook af en toe nog misselijk, maar gaat steeds beter. Wel blijf ik een beetje moe en futloos.. Helaas! Verder gaat het goed, voel af en toe een plopje in mijn buik, maar soms ook een paar dagen niet. Mn 20 weken echo staat gepland op 27 nov, horen we eindelijk wat het word. Leuk!! Hoever ben jij nu? Ik vrijdag 18 wkn.
Lfs Jeany

Zo, na het aanmaken van een nieuw account (met nieuw mailadres) en 3x inloggen lukt het mij nu ook eindelijk weer om een reactie achter te laten.
Waardeloos zeg!

Anyway, ik was Es1979, nu Es 4-7...

Oh nee, Es7-4 zie ik. sorry hoor! Moet er nog even aan wennen.

Met mij gaat het op zich erg goed. Al ben ik nog vaak moe. Gelukkig lukt het mij regelmatig om 's ochtends wat langer op bed te blijven liggen. Erg fijn, want anders gaat het met mij een stuk minder!

Heb het idee dat ik de kleine een beetje begin te voelen. En dat is op zich wel vroeg volgens mij want mijn placenta ligt aan de voorkant (ben nu 18 +2).
Over 2 weken heb ik mijn 20 wkn echo. Vind het super spannend en hoop met name dat ik positief bericht krijg over de gezondheid van ons kindje.

Ik voel de kleine ook af en toe. Ik ben donderdag 15 weken. 17december heb ik de twintig weken echo, ben benieuwd naar het geslacht. Het is mijn tweede maar het is wel weer spannend.
Gr.

Terug
Bovenaan