YES !!! EINDELIJK ZWANGER !!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden !

Na 1.5 jaar proberen is het dan eindelijk raak !   Ik ben helemaal in de zevende hemel.
Word nog wat hoor ! Ben 37 en zwanger van mijn eerste kindje ! Hopende dat alles goed blijft gaan maar ik heb goede hoop !

Wilde het toch even delen ...............:)

Groetjes !
Bianca

Van harte gefeliciteerd  geniet er maar enorm van! verwen jezelf met lekkere Zwitsal voor mama en een leuk tijdschrift over zwanger zijn! GENIET!

quote: Bi1969 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 18:42:28'));

GEFELICITEERD, echt gaaf. Super. Geniet ervan.

dit is trouwens een leuk actief forum. Je krijgt vaak snel reacties. Ik ben zelf ook net zw van de eerste. Gen idee wat me allemaal overkomt. Ben nu bezig aan de zesde week. Nog nergens last van en zo nu en dan best onzeker maar dat hoort erbij.

Proficiat! Dik verdient na 1,5 jaar proberen.
Geniet er van!
Groetjes V.

Van harte gefeliciteerd. Wat zul je opgelucht zijn na 1,5 jaar proberen. Voel je je ook al anders?

groetjes

Hoi Meiden !

bedankt voor de lieve reacties ! Ik wordt er helemaal warm van !
Het is nog zo onwerkelijk nu ................ mijn vriend weet nog van niets die is namelijk op vakantie met zijn beste vriend............ heb m vanavond al telefonisch een beetje voorbereidt dus het belletje zal snel gaan rinkelen bij hem. Ik wil dat gewoon face to face tegen hem zeggen natuurlijk en niet zo door de telefoon terwijl hij mijlen ver weg is. Vrijdag komt ie terug en dan ga ik het nieuws vertellen !

Voel ik me anders ? Ja eigenlijk wel. Mijn borsten zijn gevoelig, ben vaag misselijk, moet veel plassen en ik heb het geoel alsof ik ieder moment ongesteld moet worden, beetje krampjes zeg maar. Ik geloof dat dat komt omdat de baarmoeder groeit ?

Loop wel de gehele dag met een enorme smile op mijn gezicht rond en zou het het liefst van de daken willen schreeuwen............... maar hou me nog in. Denk dat wanneer het goed blijft gaan ik het pas rond de 13e week ga vertellen, of wanneer ik mijn eerste echo krijg maar dat duurt nog effies !

Meiden, nogmaals bedankt voor jullie reacties en veel geluk in de zwangerschap !

Groetjes !
Bianca

Hoi Bianca,

Wat geweldig voor je!! Bij ons was het meteen raak, maar ik heb toch het gevoel dat ik er heeeeeel lang op heb moeten wachten! We zijn al 7 jaar bij elkaar, en ik weet al sinds m'n 12e (!!) heel zeker dat ik kinderen wil. Nu lees ik alle tijdschriften en boeken over zwanger worden stuk :-D Ik ben echt in de zevende hemel, en kan me voorstellen dat jij datzelfde voelt!

Bij ons is het ook nog pril (8 1/2 week) maar vorige week heeft mijn man me voor m'n verjaardag babyschoentjes gegeven - omdat we positief moeten denken, zei hij! Nou, tranen van geluk natuurlijk! Misschien een ideetje voor als je het vertelt? Een babycadeautje, bedoel ik?

Geniet ervan! (Ik ben nu enorm misselijk, en m'n borsten doen ronduit zeer, maar ik kan m'n geluk niet op, haha!)
Hilde

Hoi Bianca,

Heerlijk! en gefeliciteerd!

Groetjes
Kirsten

Terug
Bovenaan