yes het forum is weer actief

A

Anoniem

Guest
wat een drama he dames,
Denk ik vanmorgen ga ff lekker kletsen met de meiden zijn gewoon de laatste berichten pleitte  Super balen maar we zijn er weer GELUKKIG

@LINDA uit je berichtje vanmiddag begreep ik dat jij had gemaild, heb je gehoord wat er aan de hand was????

groetjes van een aan het forum verslaafde Achnita

Hoi dames,

Het kwam omdat ze over waren gegaan naar een nieuwe server. Daarmee was het een beetje fout gelopen. Maar zo te zien is alles weer in orde. Morgen bellen ze me nog weer even terug

groetjes Linda

Hoi Achnita,

Nou, ik had dus hetzelfde. Vanmiddag lag zoonlief lekker op bed dus ik kroop lekker achter de computer, forum leeg!
Mooi balen dus. Maar gelukkig doet ie het weer!

Groetjes,
Maike

Ik heb pas net het forum weer terug!
Jullie zo te lezen al sinds gisteren.Dus waarom ik pas sinds vanmiddag?
Dat is niet eerlijk!

HAHA Jessica

quote: y_e_s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2008 13:35:28'));

Ik heb pas net het forum weer terug!
Jullie zo te lezen al sinds gisteren.Dus waarom ik pas sinds vanmiddag?
Dat is niet eerlijk!

HAHA Jessica

HAHA Jessica,

Ik merkte inderdaad dat het niet overal tegelijk weer goed was. Volgens mij moest je echt helemaal opnieuw inloggen. Ik kon in ieder geval al weer even op het forum toen ik van iemand een berichtje kreeg dat hij het nog niet deed. Maar goed nu zijn we er allemaal weer en onze berichtjes zijn ook allemaal weer terug, erg fijn!! En er zijn direct een hoop mensen aktief geweest. Erg gezellig en de mensen die vandaag gewerkt hebben moeten een hoop bij lezen vanavond.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan