Yes!! het hartje klopt!!!

A

Anoniem

Guest
Meiden,
wij zijn zo mega blij!!
Gister hebben we voor het eerst het hartje van onze ukkie zien en horen kloppen!!
Heerlijk! Nu is het voor ons gevoel helemaal echt!!
Met een dikke brok in mijn keel en tranen in mijn ogen heb ik liggen kijken.
Het zag er goed uit, en de groote was volgens het boekje. Mijn uitgerekende datum klopte ook.  Na de echo een uitgebreid gesprek met de gyn gehad. Over vervolg onderzoeken ed. Ook heeft hij mijn bloeddruk gemeten en die was van een relaxte mama (zoals hij zei)
Nu hebben we voor over 3 weken weer een afspraak voor de combinatie test en 3 weken daarna weer een echo en een gesprek bij de gyn.
We zijn met een tervreden en gerustgesteld gevoel heel blij weer naar huis gegaan.

Liefs Noelie

he meid,

fijn dat alles zo goed gaat.
lijkt me geweldig om inderdaad het hartje te kunnen zien en weet dat alles goed is.
geniet er maar lekker van.

groetjes kwinty.

Hallo Noelie,

gefeliciteerd dat het goed gaat!!!

Hoeveel weken ben je nu?

Groetjes mama van Emir en 13 wk 5 dg zwanger van ons 2e wondertje

gefeliciteerd! dat lijkt me echt zo mooi om te zien,

liefs Iris

5w2d

Hallo Noelie,

Ik weet nog toen jij voor je NOD zat. je wist gewoon dat het goed zat. Dat je wondertje op schema ligt is alleen maar mooi. Blijf vooral je goede gevoel houden dan komt alles goed.

liefs
talke
8 wkn 1dag

Dank jullie wel allemaal!

Het is echt een heerlijk gevoel. We hebben een dvd-tje laten maken ijdens de echo en kunnen nu gewoon even kijken als we willen.  
Ik ben nu 9 weken en 3 dagen. Ik wist inderdaad dat het deze keer raak zou zijn. Is een heel apart gevoel.

Wat de klachten aangaat, mag ik denk ik niet klagen. Ja, tuurlijk, vaak  mega zere borsten, soms erg misselijk en vaak moe, maar als ik anderen om me heen zie en hoor.... dan mag ik echt niet klagen. Het enige wat ik jammer vindt, is dat als ik gekookt heb, dat ik het gevoel heb al gegeten te hebben. Ik hoef dan gewoon niet meer. Maar ook daar komen wij wel weer over heen.

Heel veel liefs van een blije  Noelie

Hoi hoi,

Het is af en toe ook zo onwerkelijk he?!

Ik heb afgelopen donderdag de echo gehad en het hartje klopte!!

Nu kan ik het pas weer geloven (terwijl dit toch mijn vierde kindje is haha).

Ik ben nu 7   1/2 week zwanger.

Jij ook gefeliciteerd!!

Groetjes,

Vanessa

Terug
Bovenaan