yes ik ben een stap verder

hey meiden

ik wilde ff melden dat ik nu wel wat geruster ben omdat ik nu een hele week en een stap verder. tijdens mijn eerdere zwangerschappen. kwam ik er vorige week (met 9 weken tijdens de eerste echo) achter dat het niet goed was. nu ben ik een hele week verder en mag ik morgen voor een intake gesprek naar de verloskundige.
ik weet dat ik nog niet uit de gevaren zone ben maar dit vind ik ook al een hele stap!

groetjes muppetje

Wat al een opluchting meid. Een week is best veel in dit stadium.... En zolang het jou een goed gevoel geeft... dan is dat alleen maar mooi!
Krijg je morgen ook een echo dan? of moet je daar nog iets langer op wachten....?
Zal vast allemaal goed komen. Daar gaan we in elk geval voor!

X

hey meiden

ja is super fijn. morgen krijg ik geen echo daaop moet ik weer een paar weken wachten.

nu krijg ik alleen net een rot bericht. mijn vriendin was ook zwanger tegelijk met mij. maar ze heeft vandaag tijdens haar echo te horen geregen dat het niet goed is. het verhaal klinkt precies het zelfde als dat van mij in januari. ik baal hier zo enorm van ik had het haar zo gegund!!

ik een stap verder, maar zei een enorme tegenslag!

groetjes muppetje

Voor jouw heel fijn elke week is weer een stap zekerder. Jammer he dat je nog moet wachten voor je echo hier precies hetzelfde.

Wat verschrikkelijk voor je vriendin. Heel veel sterkte voor haar.

X

Wat verschrikkelijk voor je vriendin! Toen ik mijn miskraam kreeg was ik tegelijk zwanger met iemand hier uit de buurt dat was in het begin wel confronterend maar toen ik het eenmaal een plekje had kunnen geven, heb ik daar geen moeite meegehad.

Maar voor jouw is het fijn nieuws en probeer ondanks dat rotte nieuws toch te genieten van jouw zwangerschap!

Terug
Bovenaan