yes ,ik ben weer zwanger.

Hallo allemaal .

Ik heb vanmiddag een test gedaan en ik ben weer zwanger .
Ben nu wel erg bang dat het weer mis gaat omdat ik op 2 januari en 16 maart miskramen heb gehad.groetjes peggy.

Hoi,
gefeliciteerd met je zwangerschap.
Even een vraagje, hoelang duurde het voordat je weer ongesteld werd na de miskraam. Ik heb 14 april een miskraam gehad na 6 weken zwangerschap. Als ik dit als een normale ongesteldheid heb gerekend had ik afgelopen vrijdag ongi moeten worden. Maar dit was niet zo. Gister zwtest gedaan maar niet zwanger. We hebben wel geklust 2 weken terug.
Ik heb altijd heel regelmatige cyclus. Is je lichaam altijd van de rel na een miskraam?
gr.
Stella

hoi stella
sommige mensen worden na 4 weken weer ongesteld.ik werd het na 5 weken.en dat had ik ook verwacht omdat ik in de 3e week na de mk mn eisprong dacht te hebben en 14 dagen later;ja hoor,rode duivels.helaas niet zwanger dus,maar in ieder geval weer ongesteld.we kunnen weer door.ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt,positieve test of ongi.(het liefst het eerste natuurlijk)
groetjes kari

@Peggy gefeliciteerd meid! Geniet ervan :D

@Stella, vanmorgen de vk net hierover gebeld. 4 tot 6 weken na je mk ongeveer komt je ongi. Ik heb 11 april een mk gehad.

Liefs Nienke

Terug
Bovenaan