YES!!! IK BEN ZO BLIJ......IK HAD VANNACHT MIJN EI!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Goeieavond meiden!!!!
Vannacht om 3.30 moest ik zoals gewoonlijk 's nachts plassen dus ik mijn 4 testje eronder gehouden en ja hoor eindelijk mijn gelijke streepje behaald!! Ik ben zo blij dat dat in ieder geval goed is. Ik had al 2 dagen last van mijn onderbuik. Maar gisteravond toen ik naar bed ging had ik echt stekend gevoel in mijn buik en heel opgezet. En vannacht was het nog erger in bed en vooral als ik op mijn zij ging liggen. Ikke mijn vriend wakker gemaakt, helemaal happy: yes ik heb mijn eisprong. Ik kon niet wachten....
Vanochtend natuurlijk gebruik van gemaakt en nu maar hopen.........Morgenavond nog een keertje!!

Hopelijk werkt mijn maansteentje!!

Heel veel groetjes van Suus.

Hoi Suus

Ik zal voor je duimen meid nou in iedergeval veel plezier met
klussen en ik hoor het wel of het raak is .

Gr Ronda

Geweldig Suus. Hoop wel dat jullie eergisteren ook geklust hebben. Want anders ben je misschien te laat geweest.
Succes!

TeHa

Hoi Teha,

Ik ben afgelopen weekend begonnen met ovulatietesten en dinsdagnacht nog negatief en woensdagnacht gaf de test een gelijke streep aan. En in de bijsluiter staat dat je dan 48 uur het meest vruchtbaar bent van je cyclus dus heb je nog 48 uur kans om raak te schieten! We hebben maandagavond nog wel geklust maar dinsdag niet. Vanavond nog een keertje en dan maar weer wachten en wachten....zucht..

En wanneer is jouw NOD?

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Mijn NOD is 14 oktober (nog zooooo ver weg).
Ik zit dus midden in m'n vruchtbare dagen. M'n ei zou de 30e moeten vallen volgens babybrabbel.

Jij nog een goede week geduld hebben dus.... spannend!

Groetjes TeHa

Oooohh vreslijk hè,  nog een dikke week geduld!!

Ik  heb vandaag  erg ongigevoel in mijn onderbuik. Maar dat had ik andere maanden na mijn ei ook dus je kunt er niets van zeggen. Ik heb wel nog een verhoogde temp. dus ik hoop dat die aanhoudt en me niet voor de gek houdt!

En jij veel succes met klussen komende dagen! Hopelijk mogen we snel door!! (het moet niet te gewoon worden hier..)

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan