Yes, ik ben Zwanger!!!!!

A

Anoniem

Guest
Wat is dit heerlijk  om in te typen zeg!
Ik heb vanmiddag een test gedaan en ik ben zwanger.
Ik  zou 16 jan. mijn NOD   hebben en na een twijfelachtige test vorige week was 'ie dan
nu overduidelijk!
Ik denk dat dat ik zo ongeveer half sept. 40 wkn. zwanger ben. Maar aangezien ik al weet dat ik een keizersnee krijg, denk ik, dat wanneer alles goed mag gaan, wij ons 3e kindje eind augustus mogen verwelkomen in ons gezin.
Het is zo fijn om dit alllemaal al met een heleboel meiden te kunnen delen....
Onze hele lieve vriendin en haar partner  hebben wij het  al wel verteld, maar ik moet me heel erg beheersen om nog eventjes te wachten tot wij het onze kinderen van 8 en 6 1/2 gaan vertellen dat ze een broertje of een zusje krijgen. Oh, die zullen het zo super geweldig vinden!!!!

Eigenlijk kan ik het mij ook nog niet zo goed voorstellen dat er in mijn buik nu iets zo heel groots aan het ontwikkelen is, al is het nog maar ienieminie., maar toch al zo groots!!!

liefs Esther.

Gefeliciteerd met dit goede nieuws !!!
Leuk hoor.
Geniet van je zwangerschap.
Liefs Rene

GEFELICITEERD!!!!

inderdaad een raar idee he dat er nu iets in je buik aan het groeien is en je het niet voelt....geniet er maar lekker van!!!!

liefs leetje 1981 5w 3d zwanger van de 1e

He super voor je! Gefeliciteerd, geniet maar lekker van je zwangerschap!

GEFELICITEERD!!

Gefeliciteerd,

Wat heerlijk om te lezen zeg!!!! En de andere kids zullen het zeker leuk vinden! Ga nu maar lekker genieten van het mooie wonder in juow buik!

xxx, Dee

Wat gaaf!!! Gefeliciteerd!!!! Dat betekent ook geen spanning meer om ongesteld te worden...maar ja, ook vast wel spanning voor andere dingen!

Groetjes, Tessje.

Van harte gefeliciteerd en ga er lekker van genieten.

Liefs Charlie

Terug
Bovenaan