yes ik ben zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik ben kelly en weet vanaf zondag dat ik zwanger ben(en ben nu erg blij) ik heb een zwangerschaps test gedaan en met 2 streepjes ben je zwanger en ja ik had die 2 streepjes!!!!!
ik ben zondag naar de huisarts gegaan en zei vertelde dat ik dus nu 4 weken ben.
ik ben nieuw op dit forum en heb de verhalen van jullie aleens gelezen maar toen was ik niet zwanger. Nu wil ik graag met jullie erover meepraten.
groetjes kelly

Hoi Kely,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Geniet van alles wat er gebeuren  gaat, voor je het weet zijn er 40 weken voorbij!

Groetjes Odette(alweer 36+6 zwanger van de 2e)

Hoi Kely,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Geniet van alles wat er gebeuren  gaat, voor je het weet zijn er 40 weken voorbij!

Groetjes Odette(alweer 36+6 zwanger van de 2e)

Hoi Kelly!

Een dikke proficiat en geniet van ieder moment, tis zo speciaal!!!

Liefs Sam
37 wkn, 2 dgn, laatste loodjes dus voor mij

Gefeliciteerd!! Welkom bij de club!
Ik hoop dat je ene mooie zwangerschap zult hebben en veel plezier zult beleven aan dit forum.

Groetjes Lillian

quote: kelly82 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2006 14:27:03'));

hallo,
ik ben kelly en weet vanaf zondag dat ik zwanger ben(en ben nu erg blij) ik heb een zwangerschaps test gedaan en met 2 streepjes ben je zwanger en ja ik had die 2 streepjes!!!!!
ik ben zondag naar de huisarts gegaan en zei vertelde dat ik dus nu 4 weken ben.
ik ben nieuw op dit forum en heb de verhalen van jullie aleens gelezen maar toen was ik niet zwanger. Nu wil ik graag met jullie erover meepraten.
groetjes kelly

hey kelly
gefeliciteerd!!!

gr. miranda v.d. meer
31wk 2dgn

Terug
Bovenaan