Yes!ik heb een baan!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden!

Oh ik ben weer helemaal uit mijn dipje,ik heb een baan!!
Kreeg vanavond telefoon dat ik ben aangenomen...heerlijk!
Ik ga voor 25uur per week in een kledingzaak werken.
Ik had wel voor fulltime gesolliciteerd,maar ik ben al blij dat ik nu wat heb.
Misschien is dit wel een voorteken..ik wil alleen partime gaan werken als ik ooit zwanger ben...dan maar eerst partime gaan werken en hopen dat ik daarna zwanger wordt!!

Ik hoop natuurlijk op dit laatste,maar als ik over een aantal maanden(wat ik natuurlijk niet hoop!!)nog niet zwanger ben dan wil ik wel fulltime werken,we hebben een half jaar geleden een huis gekocht,dus het geld kunnen we ook wel gebruiken.
Maar het is niet zo dat ik altijd fulltime zou moeten werken,gelukkig,want met een kindje lijkt het me leuker om wat meer thuis te zijn.

Oh,gelukkig,een zorg minder!
Ik heb het wel gehad na een paar maanden thuis zitten.

Met mijn vriend gaat het gelukkig ook een stuk beter,de spanningen zijn weer weg!
Hoop dat we nu eindelijk aan klussen toe komen...zit nu echt in mijn klusweek...het is nu of anders weer een maandje langer wachten!
Maar jullie raden het zeker al...hij is er niet...VOETBALLEN!!
En als hij terug komt dan slaap ik al,en hij moet morgen weer vroeg op dus...maar weer een dag wachten!

Zo weer genoeg voor nu!

Daaag,liefs,Swinnie

He swinnie,

Wat SUPER dat je nu een baan hebt!!
van harte gefeliciteerd!!

Wanneer ga je beginnen??

En man lief komt vanzelf weer van de voetbal af. Die van mij komt hopelijk vanavond weer tussen de auto's vandaan!!
wat zou erger zijn: voetbal of auto's?

groetjes, Ikky

Hoi Ikky,

Ik mag as zaterdag al beginnen...pff ben best wel zenuwachtig.

Weet niet wat erger is auto's of voetbal..och ja ik zal er mee moeten leven..

Liefs,Swinnie

heee meissie

zie je wel!!!komt allemaal vanzelf weer goed he!!! heerlijk voor je hoor!! zet um op he met je nieuwe baan!!! ben trots op je hoor!! hardstikke goed gedaan!! de rest komt ook nog let maar op voor je het weet ben je gewoon lekker zwanger!!!

veel liefs en succes sweety

Dankje Sweety!!!

Vind het ssssuperrrrr dat je er nog altijd gezellig bent!!
Alles goed met je en je kleine "wurremke"??

liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Joepie!
Kan me voorstellen dat je het wat spannend vind.
Veel succes!

Liefs, Nadine.

hey swinnie,
heeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met je baan , morgen aan de klus en nu gauw zwanger he, jullie plaatje komt langzaam compleet!!!
helemaal geweldig meid
veel liefs tamaar

Terug
Bovenaan