A
Anoniem
Guest
Hoi Meiden!
Oh ik ben weer helemaal uit mijn dipje,ik heb een baan!!
Kreeg vanavond telefoon dat ik ben aangenomen...heerlijk!
Ik ga voor 25uur per week in een kledingzaak werken.
Ik had wel voor fulltime gesolliciteerd,maar ik ben al blij dat ik nu wat heb.
Misschien is dit wel een voorteken..ik wil alleen partime gaan werken als ik ooit zwanger ben...dan maar eerst partime gaan werken en hopen dat ik daarna zwanger wordt!!
Ik hoop natuurlijk op dit laatste,maar als ik over een aantal maanden(wat ik natuurlijk niet hoop!!)nog niet zwanger ben dan wil ik wel fulltime werken,we hebben een half jaar geleden een huis gekocht,dus het geld kunnen we ook wel gebruiken.
Maar het is niet zo dat ik altijd fulltime zou moeten werken,gelukkig,want met een kindje lijkt het me leuker om wat meer thuis te zijn.
Oh,gelukkig,een zorg minder!
Ik heb het wel gehad na een paar maanden thuis zitten.
Met mijn vriend gaat het gelukkig ook een stuk beter,de spanningen zijn weer weg!
Hoop dat we nu eindelijk aan klussen toe komen...zit nu echt in mijn klusweek...het is nu of anders weer een maandje langer wachten!
Maar jullie raden het zeker al...hij is er niet...VOETBALLEN!!
En als hij terug komt dan slaap ik al,en hij moet morgen weer vroeg op dus...maar weer een dag wachten!
Zo weer genoeg voor nu!
Daaag,liefs,Swinnie
Oh ik ben weer helemaal uit mijn dipje,ik heb een baan!!
Kreeg vanavond telefoon dat ik ben aangenomen...heerlijk!
Ik ga voor 25uur per week in een kledingzaak werken.
Ik had wel voor fulltime gesolliciteerd,maar ik ben al blij dat ik nu wat heb.
Misschien is dit wel een voorteken..ik wil alleen partime gaan werken als ik ooit zwanger ben...dan maar eerst partime gaan werken en hopen dat ik daarna zwanger wordt!!
Ik hoop natuurlijk op dit laatste,maar als ik over een aantal maanden(wat ik natuurlijk niet hoop!!)nog niet zwanger ben dan wil ik wel fulltime werken,we hebben een half jaar geleden een huis gekocht,dus het geld kunnen we ook wel gebruiken.
Maar het is niet zo dat ik altijd fulltime zou moeten werken,gelukkig,want met een kindje lijkt het me leuker om wat meer thuis te zijn.
Oh,gelukkig,een zorg minder!
Ik heb het wel gehad na een paar maanden thuis zitten.
Met mijn vriend gaat het gelukkig ook een stuk beter,de spanningen zijn weer weg!
Hoop dat we nu eindelijk aan klussen toe komen...zit nu echt in mijn klusweek...het is nu of anders weer een maandje langer wachten!
Maar jullie raden het zeker al...hij is er niet...VOETBALLEN!!
En als hij terug komt dan slaap ik al,en hij moet morgen weer vroeg op dus...maar weer een dag wachten!
Zo weer genoeg voor nu!
Daaag,liefs,Swinnie