YES ik heb er wat mee bereikt

HOI allemaal.

Ik geloof dat ik het op dit forum heb geplant toendertijd maar misschien ook wel op het gewone zwanger forum.

Ik ben met mijn eerste echo naar een verloskundige praktijk geweest voor een termijn bepaling. Maar hierop was niks te vinden... ( zelfs ik als niet echoscopiste weet wel dat er bij een zwangerschap jonger dan 8 weken soms de zwangerschap slecht of niet waarneembaar is op een uitwendige echo ) Maar dit misselijke wijf, nam ons ten eerste bij de verkeerde naam, luisterde totaal niet naar mijn verhaal over mijn vorige zwangerschap, vond dat we maar van een miskraam uit moesten gaan omdat ze niks kon zien, en schreef in het boekje onder het kopje vader de naam van mijn ex .. terwijl mijn vriend zijn naam 2x genoemd heeft en hij echt niet de zelfde naam draagt.. En zo werden we de deur weer uit gewerkt..We kregen sterk de indruk dat wij haar laatste afspraak waren die dag en dat ze z.s.m. naar huis wou ofzo

Al met al ben ik even daarna naar de gyneacoloog in het ziekenhuis geweest, mijn huisarts was ook niet te spreken over het handelen van de verloskundige.. En daar zat onze kleine puk dan, duidelijk te zien op uitwendige echo, en inwendig nog mooier!

Ik heb toen een gigantisch goeie klachtenbrief opgesteld ( vindt ik zelf gnagna ) En aan de praktijk zelf gestuurd zodat al haar collega's 'm zouden lezen.

Het resultaat: 2 praktijkeigenaressen aan de telefoon ( haar bazen ) die tig keer hun excuses aan boden. En de betreffende echoscopiste werkt per januari nog maar 1 weekend per maand, en zodra ze iemand anders hebben gevonden wordt ze ontslagen. We hebben vanmiddag nog een persoonlijk gesprek met haar bazen, en ze boden aan om als afsluiter van het hele verhaal ons nog een leuke echo kado te doen, want zoals dit verlopen was was natuurlijk absoluut geen visitekaartje voor hun praktijk en ze vonden het erg vervelend dat wij dit mee moesten maken.

I feeeeeeeeeeeeeel good tanananaaa

Terug
Bovenaan