yes ik word ingeleid

A

Anoniem

Guest
Hallo.

was vanmorgen bij de gyn.
mijn kindje weegt nu volgens de echo metiningen 2830.
10-12 heb ik weer een afspraak en zal dan ook tussen die afspraak en 24 uur daarna ingeleid worden, dus misschien dezelfde dag, of 1 of 2 dagen later.
dus eindelijk eindelijk een eindpunt in zicht.

hij zag mij ook voor hem staan vandaag, en hij kreeg het idee dat ik er wel eens echt doorheen kon zitten, hij ving me goed op, want ik stond goed te janken.

xx martine

Hallo Martine,

Wat fijn voor je!
Je hebt al heel wat vervelende dingen meegemaakt deze zwangerschap!
Je hoeft nu nog maar even......
Ik kom je vast nog wel tegenop het forum voor die tijd.. maar toch wil ik je alvast een voorspoedige bevallig toewensen!

Juffie

Fijn dat je nu inderdaad een einddatum in zicht hebt! Nu weet je tenminste wel waar je aan toe bent!
Ik wacht nog steeds geduldig af, maar hoop toch ook  dat mijn kleine voor de 40 weken komt...

Liefs Cathelijne

wat fijn voor je! dan komt je kindje 3 weken eerder toch?

nou succes met de laatste weken dan maar!

Hoi Martine,

Nou meis, spannend hoor! En best raar om nu te weten dat je dan tegen die tijd binnen enkele dagen zal bevallen!!

Sterkte met de laatste loodjes en houd ons op de hoogte hè?!

Groetjes,
Rosanne

Meid, wat heerlijk dat je nu weet waar je aan toe bent!! Nog "maar" 2,5 week! Ben je dan 37 weken als ze je gaan inleiden?
Probeer nog even te genieten van je zwangerschap, want ook al is het geen pretje geweest, het is toch een bijzondere periode.

Groetjes,
RV

hai Martine,
he meid, wat lekker voor je. Kun je echt gaan aftellen!
ik weet dat je het soms zwaar te verduren hebt gehad tijdens je zws.
maar even uit nieuwschierigheid, of misschien heb ik iets gemist, wat is de precieze reden voor een inleiding met 37 weken? Is het vrnl omdat je erdoor heen zit, of is er ook een medische aanleding?
groetjes Soela

Hoi Martine,
Wat een opluchting hé, wanneer je gyn. je begrijpt en niet slechts een afwachtende houding heeft. Ik heb op 5 dec. eigenlijk zo'n zelfde afspraak als jij op de 10e. Dan gaat de gyn. een echo maken en gaan we samen beslissen wat we verder gaan doen.

Ik was ook bijzonder opgelucht en ik ben ook heel blij voor je. Misschien komt je kindje dan wel op 12-12.... leuke datum !!!!!
Hé, succes !!!!

Liefs, Annette

Terug
Bovenaan