yes, IUI 5 komt er morgen aan

Hey lieve allemaal,

deze cylcus was voor mij kort maar krachtig! Heb gisteren de boze spuit gezet die pregnyl heet......dat vind ik een rot prikkie. Morgen gaan we voor IUI 5. Heb er gewoon zin in...raar is dat. Normaal duurt mijn cyclus veel langer. De arts vond het ook helemaal geweldig. Moet daarna wachten tot pasen.......zal de paasei mij een goed ei brengen!!! Dan ga ik hem grandioos versieren!!!!!!

Deze ronde heb ik minder last gehad van de hormonen. Tuurlijk heb ik mijn traantjes laten vloeien maar het viel me mee. heb weer veel dingen meegemaakt....o.a dat een erg goede vriendin van me zwanger is. Ze vond het zo moeilijk om te vertellen, ze stond bij ons in de woonkamer te huilen...........heb haar flink geknuffeld en besloten dat ik haar snel ga volgen......als dat toch zou kunnen.....

Voor iedereen een fijne avond en zet m op!!!!!!!!!!! het gaat een keer lukken meiden!!!!

Knufffeldebuffel
Sjan

Hoi Sjan,

Ja, soms kan je er weer helemaal zin in hebben he?! Ik ken dat gevoel. Hoop zo dat het nu gaat lukken voor jullie! Dan wordt het voorjaar wel heel erg mooi voor jullie!
Moeilijk he, als een goede vriendin zwanger is. Heb het zelf ook meegemaakt 2 weken geleden. Ben zelf al 2,5 jaar bezig en zij 2 maanden! Vond het zelf heel moeilijk om blij te reageren naar hun toe, omdat ik het best moeilijk vind om het van zo dichtbij mee te gaan maken. Aan de andere kant is het voor hun ook niet makkelijk geweest om het te vertellen. Nou staan hun altijd nog aan de goed kant van het verhaal: hun krijgen een kindje... Maar goed, er goed over blijven praten met elkaar is het beste, denk ik.
Wat zou het leuk zijn om samen zwanger te zijn he!

Heb je zo'n last van Pregnyl? En zet jij de spuit zelf?

Heel erg veel succes morgen, zal voor je duimen!

Laat je weten hoe het verder gaat?

Knuffel, Britt

Hé sjan,

Super dat het zo snel is gegaan deze ronde!
ik vond die Pregnyl spuit ook erg akelig, moest echt hard doorduwen voor hij mijn buik in ging. Maar ja het is voor een goed doel, hé.
Succes morgen en de koemnde weken!
Ik heb over 1,5 week mijn NOD, wordt dus weer spannend!

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan