Yes legaal forummen

A

Anoniem

Guest
Vanaf vandaag mag ik legaal forummen waar mijn kids bij zijn. Mijn mannetje vond het zo zielig dat ik elke avond naar boven ging om te forummen en dat ik steeds even snel overdag kon kijken of er nog iets spannends was gebeurt dat hij vanmorgen heeft besloten na een zeer heftige discussie (not) dat ik een laptop mocht kopen. Dus nu zit ik heel zielig alleen in de keuken om te forummen en waar zit mijn mannetje..... Boven achter de pc. Gezelligheid kent geen tijd !!

Jolanda

haha, het was dus puur eigen belang. Hij dacht: "hoe krijg ik haar boven bij die computer weg?"
Haha, maar wel lekker voor overdag!
Liefs NElleke

Nou Jolanda, dat klinkt inderdaad als een gezellig zaterdagavondje haha! Maar wel lekker dat je nu ook beneden achter de pc kan! Hier ook een laptop beneden.... en dat is wel zo makkelijk. Gijs zit te verven naast me, Sophie slaapt en mijn man is boven aan het werk (dat dan weer wel, ongezellig).

Fijne dag verder!!
Susan

ps. leuke foto van jou en Milan bij de topic van Esmé, maar de foto aan de muur achter je vind ik helemaal geweldig!! Echt een mooie broers-foto!

Dat is inderdaad een goeie oplossing. Meestal zit mijn man 's avonds achter de pc, dus pik ik 'm overdag in.

Groetjes,
Nelly.

ja een laptop is heel fijn, alleen de knopjes zitten wat dichter op elkaar, druk net m'n reactie weg
anyway, ik zit vaker op de laptop, ik zit liever beneden (op zolder te warm of te koud, verveel me ook sneller, beneden doe ik vanalles tussendoor, nuttig of niet, pak wat te drinken etc etc). Edwin zit ook wat vaker beneden dus dat is ook wel gezelliger.

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan