yes na 1 jaar zwanger mogen zijn

A

Anoniem

Guest
lieve meiden heb vorigeweek zondag positief getest helemaal in de wolken!!!
nu was 1 juni me laatste ong maar ook minimaal dus ben benieuwd hoe ver ik ben volgende week naar verloskundige intake gesprek spannend allemaal hoor voel me verders   goes soms met vlagen moe misselijk zere borsten maar   ook ik verlies zo nu en dan beetje bruinig bloed,ik probeer me er voor de rest niet al e druk om te maken want meedere mensen maken dit mee en stelt het niets voor maar soms wel bang  hoor me mannetje zegt je humeur word er niet beter op hahahahaha en alpen een gat in de dag bij wijze van spreken lieve meiden zwanger ze ihihi    

Hey Paniekertje,

Ik had je al gezien in het forum zwanger worden.HARSTIKKE GEFELICITEERD meid eindelijk na zon lange tijd!
En ik heb ook sinds gister donkerbruin bloedverlies en de VK zei dat het niets ernstig is dat het in heel veel zwangerschappen voorkomt.(gesprongen adertje of oud innestleingsbloed)

GENIET ER VAN MEIS!

Liefs Nathas.

bedankt al voor e snelle reacties leuk hoor hiihhi en ja gewoon afwachten maar ga dr van uit gesprongen adertje of oud innnesteling bloed xxx  

Hoi hoi,

van harte gefeliciteerd.
Ik heb tijdens de eerste 12 weken drie keer oud bloedverlies gehad, was niets bijzonders er zat een bloeduitstortinkje bij mijn baarmoeder.

Hopelijk valt het allemaal mee.

Groetjes Miranda zwanger van een tweeling. 21+3

Terug
Bovenaan