Yes ook ik weet waneer de baby geboren word en ben geen septembermoeder!

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen hebben wij de datum voor de keizersnede gekregen.29 augustus is het zover en kan ik mijn kleine meisje vasthouden.Ik krijg een ks omdat de baby 4 week voorloopt op groei en ik last van mijn ogen heb.We zijn ook bang dat door het persen mijn oog aangetast word en gaan dus om deze 2 redenen voor een ks.Nooit verwacht dat het zo snel zou zijn.Ik ben dan precies 38 wk.Heel spannend dus maar ook een fijn idee.Ik heb afgelopen nacht al flinke weeen gehad die na 2 uur weer weggingen volgens de gyn van de spanning en hoop maar dat ze blijft zitten tot woensdag al heeft de gyn er een beetje een hard hoofd in ( en ik ook)

vertel eens over dat je last hebt van je oog!

Ik heb namelijk ook last van mijn ogen...droog en veel tranen, jeuken enz.
En ik heb het idee dat mijn linker oog (die al slechter was dan de rechter) nog slechter is geworden met de zwangerschap.

Haha, wat een boffer ben jij zeg. zo snel al je meisje te mogen verwelkomen. de 29e lijkt een magische datum. Ponyville en mommy75 worden dan ingeleid. Alweer een septembermama naar augustus geschoven.
fijn hoor. ik hoop dat alles helemaal geweldig gaat en dat je  een prachtig gezond meisje mag krijgen
xxx Annette

Super dat je al zo snel een datum krijgt! Toch nog een augustusmoeder net als Mommy75 inderdaad. Heel veel succes!

Hoop dat ik ook snel de datum weet van de ks. Deze week zou ik een datum krijgen........nou niet dus. Vanmorgen weer gebeld en krijg volgende week hopelijk de datum te horen. Ben niet echt blij nu want vanmorgen zijn ook nog mn ouders op vakantie gegaan dus die zijn ook niet aanwezig als de klein er is :(

Gr. Sam

Goh ik geloof dat we 'massaal' gaan bevallen op 29 augustus :) Grappig hoor dat er nu al 3 voor die datum geplanned staan. Heb je het pas vandaag gehoord?? Want dat is wel kort dag dan he?

lekker handig de 29 dan is het net volle maan geweest
dus dan is het al extra druk daar natuurlijk ha ha
ik hoop er dan ook te liggen niet te lang alleen effe snel bevallen
maar goed dat zal wel niet
we wachten het wel af heb wel net alvast het hart v een ananas gegeten baat het niet dab schaad het niet

Hoi,

Leuk nog net aug. mama! Fijn dat je het al weet wanneer het komt.
Ik zal moeten afwachten.

Succes meid!
Lekker genieten als de kleine er is!

Liefs An 37 weken en 1 dag zwanger

Ja super he dat het al zo snel kan!En inderdaad nu al 3 op die datum en dan nog de vraag wat er spontaan komt woensdag of eerder.Ik blijf natuurlijk wel bij de septembermamas want op die 2 dagen komt het toch niet aan?Ik ben het ook superzat moet ik zeggen zie nog maar heel weinig met 1 oog en die ander begint ook al .Zwarte sliertjes erin en wazig zien.Die sliertjes schijnen opgezette bloedvaatjes ter zijn en te maken te hebben met mijn zwangerschapssuiker en na de bevalling redelijk snel weg te zijn.En dan voorweeen die onwijs doen en natuurlijk alleen snachts.Mijn onderstel is helemaal beurs en de baby is nog niet ingedaald en ademhalen word ook steeds lastiger met een baby die 4 wk voorloopt op schema.Ik wens iedereen heel veel succes met bevallen en hoop op alleen maar gezonde babys.

Terug
Bovenaan