yes... op naar het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik ben blij dat mijn huisarts me doorverwezen heeft naar het ziekenhuis.

We zijn nu bijna 2 maanden bezig, maar nog zonder resultaat. Het enige is dat ik na het verwijderen van mijn hormoonloze spiraal ook niet meer ongesteld ben geworden.
Toen ik dit verhaal vertelde aan de huisarts gaf hij aan dat het ook zo kan zijn dat ik geen eisprong heb en dan wordt je ook niet ongesteld. De ovulatietesten zijn ook nog steeds negatief geweest. Hij heeft nu een brief gemaakt voor de gynecoloog en het ziekenhuis neemt dan contact met me op.

Nu maar hopen dat ik snel terecht kan en dat we dan meer duidelijkheid gaan krijgen.

Wie heeft nog meer zo'n ervaring?

Ervaring heb ik helaas niet maar ik wens je heel veel succes
en uiteraard is het een Yes. Je komt er nu achter wat er gaande is in jou lichaam en duidelijkheid is altijd fijn.
succes en sterkte
groetjes
winx

mijn reactie is niet blijven staan??
dus nogmaals heel veel sterkte in het ziekenhuis en hopen dat het snel duidelijkheid schept. Dat zou wel heel erg fijn zijn
succes
gr
winx

ook heb ik geen ervaring daarmee, maar een vriendin van me wel! zat ook in dezelfde situatie als jij en is nu zwanger 25 weken! hopelijk komen ze er snel achter waardoor het bij je komt!

succes en sterkte meid!

inkie

Hoi nou ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld. Heb ook al de huisarts gesproken maar mag pas als ik volgende maand nog niet ongesteld ben pas langs komen. Ze had het over een echo laten maken ofzo.
Hoop natuurlijk alleen dat het niet zo lang duurt.
Want de maand gaat geloof ik heel lang duren.

Maar heel veel susses

Gr. Bernadette

Hoi,

Wij zijn door het ziekenhuis een handje geholpen om zwanger te worden. Zonder hulpmiddelen had ik anders hoogstwaarschijnlijk nooit 2 mooie jongens gehad (van 1 en 4). Ik heb het pcosyndroom. Bij dat syndroom krijg je (bijna) geen eisprong. dmv het slikken van hormonen kreeg ik wel een eisprong. bij onze oudste was ik de 1e ronde zwanger bij onze jongste in ronde 3. Suc6!

Gr. Corina

ik heb er geen ervaring mee, maar wens jullie veel succes! en ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt!

Terug
Bovenaan