Yes or No?? En de groetjes aan Flower

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Wie van jullie heeft wel eens gehoord dat je terwijl je zwanger bent toch nog een keer ongesteld bent geweest???
Ik ben nl 1 dag ongesteld geweest en had twee dagen erna nog een keer 1 roze druppeltje bloed. Sinds dien al 1.5 week echt misselijk, vermoeide benen......en mijn temperatuur is hoog gebleven....
Is dit een goed teken of gewoon een griepje wat tussendoor is gekomen.
Ik durf nog niet zo goed een test te kopen, want anders worden we weer teleurgesteld en en 1.5 jaar is dat ook niet zo leuk meer.

He Flower,

Hopelijk gaat alles goed met jou, ik stond voorheen geregistreerd als Natas maar nu is het forum veranderd en was er al iemand anders die zo heette dus heb ik er iets anders van gemaakt. Sterkte met alle onderzoeken nog en het ziekenhuis

hoi

die druppels bloed kunne natuurlijk ook van het innestelen zijn?En dat vermoeide gevoel,misselijk en zo zijn toch voortekenen.
Dat van die temp weet ik niet zo goed,dat wilde ik nl.zelf ook ven opzoeken.
Mijn temp wordt steeds hoger,mijn eispri=ong is al geweest en hij loopt nog steeds op.Mijn NOD is woensdag dus ik vraag me inderdaad net als jij af of dit een teken is?

Ook ik ben erg moe en soms wat misselijk,precies wat je zegt van die lome benen.Ik heb net gestofzuigd en ben daarna helemaal stuk !En dat terwijl ik iedere dag en soms 2 keer op een dag met dat ding loop,ik heb een kat,hond en 3 kinderen dus ja..dan moet dat he?Maar dat vermoeide is onverklaarbaar als ik niet zwanger blijk te zijn.

Ik hoop het voor ons allebei!
doeidoei

ik heb wat voor je opgezocht maar ik kan het niet

hierheen kopieren

nou oke

ff kort gezegd

deze bloedinkjes komen voor als je net zwanger bent

pseudo-menstruatie:   je word gewoon ongi wanneer je het eigenlijk altijd bent maar dan minder

Bloeden van de baarmoedermond:de
baarmoedermond is bedekt met een klein laagje huid daaronder zitten
veel kleine bloedvaatjes als je zwanger word word die huid nog dunner
waardoor die snel beschadigd vooral na of tijdens het klussen.

Innestelingsbloeden: dit komt vrij veel voor.

bloedverlies aan de rand van de placenta: dit komt omdat de baarmoeder gaat groeien

O ff kort opgeschreven ik hoop dat je er wat aan hebt

gr natasja

Hoi hoi,

Ben  niet zo heel deskundig, maar een beetje weet ik er nu inmiddels wel vanaf..............

Bloedingen aan het begin van een zwangerschap kunnen voorkomen, daar heb ik wel eens vaker over gelezen en het berichtje hierboven gaf dat ook al aan.

Verschijnselen zoals vermoeidheid, harde buik, misselijk e.d. kunnen voortekenen zijn, maar dat hoeft niet persé.
Ik heb het verleden maand zelf meegemaakt. Ik dacht écht dat ik zwanger was door dat soort verschijnselen........... maar ik ben goed in de maling genomen............
Maar dat betekend natuurlijk niet dat dat bij jou ook het geval is, laten we er maar vanuit gaan van niet...............
Want dat je temperatuur hoog blijft is namelijk een HEEL GOED  teken!!! Als je zwanger bent, blijft je temperatuur n.l. hoog vanaf de eisprong.
Als je ongi wordt, daalt je temperatuur weer naar je normale hoogte.

Dus............... ik zou een test gaan halen................ SUCCES en ik zal voor jullie !!!

Groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan