YES!!! PRIJS GEWONNEN!!!

Toch nog wat leuks vandaag!
Heb  2 telefoontjes gewaagd met wedstrihjd uit blad Kinderen. Portable dvdspeler niet gewonnen maar wel dit:

Link werkt dus niet... OF kijk in het blad of kijk op www.tinylove.com, dan in onderste scherm car toys selecteren, en dan is het het Wonder Wheel Carnival (1e link)
Weet niet zeker of de link en het plaatje werken, maar het is in ieder geval het Wonder Wheel: stuur en speelkleed voor in auto! Ik denk dat ze het geweldig gaat vinden!

Ga haar nu uit bed plukken en naar het KDV brengen,
 Groetjes Rianne en Lydia

Hee, eindelijk goed nieuws!! Als iemand m verdiend heeft is het toch Lydia wel he!!
Maarre...had jij niet al eerder wat gewonnen? Ben jij zo'n mazzelkont?
Las in je andere topic dat je andere creme hebt voor Lydia...hopelijk is het nu even afgelopen met alle ellende...
Liefs, Marcia mv Puck

Nee hoor, dit is de 1e x dat ik met zoiets win, heb wel eens geprobeerd het Fifihuisje te winnen en zo'n Whellybug, maa rnooit gelukt. Z eheeft wel een kleer met een kleurwedstrijd een tshirt gewonnen voor ze 1 was en met haar gekleurde sinterklaasschoentje won ze bij diezelfde winkel een teddybeer  Creatief kind en maar weinig deelnemers in die leeftijd denk ik...
Gelukkig gaat ze altijd graag mee in de auto, muziekje erbij aan, maar nu wordt het ws nog wel leuker!

WAAAAW wat leuk, daar hoop ik ook altijd op maar is me ook nog nooit gelukt, ha ha!

Hoop dat hij het leuk, en ander vind Jente hem vast wel leuk  !

Groetjes Fennie en Jente

gaaf   ding zeg.....

ik heb bij ouders van nu in de zomer zo`n trap heftruck gewonnen......helemaal geweldig zulke acties

veel plezier er mee....nou ja je meissie dan haha

Liefs Denise

Ow, Marcia je hebt gelijk ja... ik ben wel een mazzelkont: heb op de 9 maandenbeurs idd een groot pakket Nutriciaproducten gewonnen twv 50 euro en op de Jonge gezinnenbeurs een pakket Little People, samen met lydia... JOuw geheugen is beter dan dat van mij momenteel, sorry, ik ben zo gaar dat ik echt alles vergeet

Terug
Bovenaan