Yes!! UItgenodigd voor sollicitatiegesprek morgen.

A

Anoniem

Guest
Hoera! Ik ben vanmiddag gebeld dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb in het bedrijf waar ik werk, voor de functie van planner (thuiszorg). Spannend en leuk!! Zit alleen met één vraag: welk antwoord geef ik als ze vragen: 'Hoe ga je om met belangentegenstellingen?' In de vacature stond dat dit erg belangrijk is en ik denk dat dit ook wel goed zit, maar heb er nog nooit mee te maken gehad en weet dus ook niet een goed antwoord te bedenken. Iemand tips??

he wat leuk voor je!! ik kan je helaas niet helpen, zou gewoon antwoorden waar jij je goed bij voelt.... hmmm heb je niks aan, maar wil je in ieder geval veel succes wensen!

groetjes,
daphne

Spannend hoor! zal voor je duimen.

Antwoorden op je vraag vind ik een beetje lastig te geven, want dat hangt een beetje van de situatie af, maar misschien heb je hier wat aan?
* ik zal  naar eer en geweten proberen zoveel mogelijk aan ieders wens te voldoen. Soms is dit niet altijd mogelijk en dat zal ik dan uitleggen.
* ik zal proberen een gezamelijk belang te vinden en van daaruit verder te werken. Zodat iedereen het idee heeft serieus genomen te worden en gezamelijk te kijken of er een oplossing te vinden is.

Of zoiets.....

Groetjes,
Mienetje

Hoi hoi,

Kan je ook niet goed helpen daarmee, maar wens je heel veel succes morgen en we duimen voor je!!!

Liefs Sandy

Oei, lastige vragen zijn dat he? Ik kan je er ook niet bij helpen maar vind de antwoorden die hierboven staan wel heel netjes.
Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen vandaag!
groetjes,
Ruth

heel veel succes vandaag!!!(misschien wel een beetje laat,maar ben al de hele dag druk bezig en had dus geen tijd om op het forum te komen)
laat je ons snel iets weten?????

groetjes kim

Terug
Bovenaan