Yes! Vandaag 20 weken!!

Vandaag 20 weken zwanger.... wat gaat het snel! Als het goed is zijn we nu op de helft, tenzij de kleine eerder of later komt hahaha
Mijn man heeft vanmorgen de kleine gevoeld, wel heel zachtjes. Maar hi/zij is altijd rond half 11 s'avonds super actief dus vanavond doen we nog een poging.
En mijn mannetje is heel lief geweest om het echobureau te bellen of het eerder kan ipv a.s. vrijdag en we mogen morgen om 18.15 uur!!! Dus nu de uren echt aftellen! hahaha

Jeeeeeeehhh super he. Ik ben vandaag precies 21 weken!!!!! vanmorgen heeft de kleine een showtje weggegeven aan papa. hahahahahaha Heerlijk he.
geniet maar lekker. Weet je al wat het is? Of is dat morgen?
X

Haha vreselijk!
Bellen terwijl je het diezelfde week nog hebt hihihihi
Ik dacht dat ik erg was, maar dit slaat alles ghehe.
Zo grappig.
Ik kan ook al niet wachten elke x!
Gister wisten we dus dat het een meisje werd met de echo, maar hadden vrijwel direct daarna al Haptotherapie! Dus geen tijd om kleertjes te kopen gelijk, en ja dat MOET eigenlijk wel he!!Dus stomme muts dat ik ben..om alles sjaggie worden! En vandaag zo snel als ik kon kleertjes kopen, en nee niet 1 pakje en ook niet 2, en ook niet 3..
Hahaha
En je man maar roepen, we moeten niet zoveel kopen, krijgen ook vast nog genoeg! Maja dat weet je natuurlijk niet van te voren he...

fijn he op de helft zijn, ook ik ben vandaag 20 weken. morgen hebben ook wij de 20 weken echo om 10:00 ben zo benieuwd!
helaas heeft hier manlief nog niks gevoeld al weet ik zeker dat dat niet lang meer gaat duren die schopjes zijn nu zo duidelijk.

hoop ook van jou morgen te horen hoe het was. geniet er iig van!

Terug
Bovenaan