Yes Verlof!!!!

Ik heb vanmorgen mijn laatste werkdag gehad.
Eigenlijk moest ik maandag en woensdag ook nog werken, maar ik had eigenlijk geen werk meer en was er wel klaar mee. Nu dus lekker gaan genieten van mijn verlof.
Ga binnenkort maar eens een lijstje maken met dingen die ik nog wil doen VOOR de baby is geboren.
Moeten jullie nog veel dingen doen?

Liefs Danielle

oowwwhh wat fijn!!! Ik ben jaloers!

Geniet van je verlof!

Ik moet nog 2 weekjes werken. Daarna heb ik ook nog wel wat dingetjes te doen. heb nog een lijstje aan dingetjes die nog gekocht moeten worden en moet de laatste dingetjes nog wassen.
Voor de rest heerlijk rustig aan doen en genieten!

Nogmaals, geniet van je vrijheid! ;-)

Lfs Esther

Oh lekker geniet er van ik moet nog 3 wk maar is ook te overzien.
Moet ook nog het 1 en ander binnen kort enveloppen schrijven voor de geboorte kaartjes enz nog een paar kleertjes wassen dus wel leuk werk!
xxx chan

Ohhh jaloers hier! Ik moet nog 3 weken werken, en nog alles doen. Ben nog niet eens aan de babykamer begonnen! STRESS! Alle verbouwingsplannen liepen uit natuurlijk!

Meid geniet van je verlof! Heerlijk!

Liefs

Hey fijn geniet van je verlof! Ik heb al sinds 19 sept vrij. Mijn verlof gaat 24 okt officieel in maar moest nog vakantie dagen opmaken en het bleek dat ik nog 5 wkn staan had. Dus ben al een poosje aan het genieten hahaha.

ah verlof, wat heerlijk! ik moet nog wel even... (tot 16 nov).

tja en wat te doen? ik moet alles nog wassen en voor de rest is alles denk ik klaar. Dus ga maar foto boeken maken van de vakanties van de afgelopen 5 jaar....

Hallo

Ook hier vandaag mijn eerste verlofdag. Ik moet zeggen ik vind het erg vreemd?!! kan niet zo goed omschrijven hoe het voelt. Ik ben nog erg fit dus eigenlijk had ik nog wat langer kunnen doorwerken maar ja soms maak je een keuze..........
Nu thuis maar de boel op orde brengen en genieten van het kleintje in de buik

groetjes Froukje

Hoi hoi,

heerlijk hè verlof!!
Ik heb gisteren mijn laatste werkdag gehad.
Wat een lekker gevoel zeg waarschijnlijk zien ze mij pas eind maart weer ( neem een xtra maand verlof op).
Inmiddels is bij ons de babykamer bijna klaar.
Alles is gewassen en gestreken. Alleen nog het plankje voor boven de comode ophangen, een nieuwe lamp ophangen en wat muurdecoratie ophangen. Dan nog ff een grote schoonmaak, stoffen, ramen zemen dweilen etc en dan is het af.
Verder ga ik nog een lijstje maken met things to do.
Moet nog wat kleine spulletjes halen.
Heerlijk gevoel zeg ik kan lekker heel de dag poetsen en opruimen. Nou moet ik zeggen dat het lichamelijk nu wel erg zwaar word hoor.
Bij jullie alles al af?

Grtjs mar

Terug
Bovenaan