yes vliezen zijn gebroken

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen reageerde ik nog en klaagde ik een beetje dat ik er doorheen zat.En nu ga ik vanmiddag naar mijn ouders omdat ik daar zo eten en ineens om4uur braken mijn vliezen.Voel me nog steeds beroerd (griep en al het andere)maar weet dat ik snel van mijn kleine meid zal genieten.Heb nog helemaal geen weeen en ben benieuwd hoe het zal gaan want met mijn 1e zwangerschap ben ik ingeleid.Ik hou jullie op de hoogte

gr jannie 37 wk en 4dagen

Wat spanend allemaal, hoop voor je dat het snel doorzet !!!!!!

Het kan in iederegeval niet lang meer duuren toch voor dat de kleine geboren is toch?

Ik wens je veel suc6

hoi jannie

spannende hoop voor jou dat het beter opschiet dan hiero ahahaahha.

zet hem op meid en zou voor je duimen

doei lucy 37+3

Nou vanacht niks gebeurd helemaal geen weeen gehad.Verloskundige is langs geweest en moet om 1uur even bellen hoe laat ik voor een echo ctg terecht kan en dan kijken ze hoe het met haar gaat.Als alles goed gaat dan mag ik gewoon naar huis en moet ikme de volgende morgen melden en word ik ingeleid maar het zal zo en zo een weer een ziekenhuis bevalling worden.Valt wel weer tegen weer in het ziekenhuis bevallen maar weet dat ze er binnenkort zal zijn.

37weken en 5 dagen zwanger

nou meid zitten we lekker in het zelfde schuitje.

bij mij is er ook helaas nog niks ja vandaag meer gerommel dan de vorige dagen.

maar zou voor je duimen.

vriend lief heeft zo iets van kom nou maar maar hij heeft geen zin.ahhhahah en een beetje het karakter van zijn pappa.

nou meid sterkte en doei doei lucy 37+4

Nou heb vanmiddag een ctg gehad en moet me morgen ochtend om 8uur melden om ingeleid te worden dus zal nu wel op gaan schieten.Jullie horen het wel zodra ik weer thuis ben met de kleine

Terug
Bovenaan