yes ,we gaan op vakantie!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
we gaan van 25april tot 5 mei op vakantie met ons hele gezin naar tenerife,heerlijk!!
kan me er heel erg op verheugen maar het zal nog wel een beetje moeilijk worden voor de twee jongsten.ze slapen eigenlijk nooit ergens anders omdat we 6 kids hebben en dan liever oppas thuis hebben.
zal dus nog wel spannend worden of ze daar goed slapen,maar meestal na een dag zon zee en strand zijn de kids wel moe en vallen ze vanzelf wel in slaap.
zal mij ook benieuwen hoe ze het vliegen vinden,mijn zoontje van 4 verteld tegen iedereen dat hij gaat vliegen!!
nou dit wou ik ff vertellen
doei liefs sil

Hoi Sil,

alvast heel veel voorpret gewenst!
Ik ben zelf altijd iemand die veel te veel inpakt (ben dus altijd blij, dat we met de auto gaan ). Hoe doe jij dat met twee volwassenen en zes kinderen? Hoe krijg je alle spullen mee in het vliegtuig?

Groetjes, Marijon

he sil

wat supper voor julie ja zou wel een geregel zijn maar al vast voor genieten kan geen kwaad.
ik ben ook zo'n tiep die ook te veel mee neemt. moest je afgelopen jaar de vakantie auto zien hahhahah echt veel te veel lol.

heel veel plezier alvast doei lucy

Ohhhhhhhh, wat ontzettend leuk voor je. Daar zul je wel aan toe zijn, lekker even weg.
Ik weet dat een vliegvakantie met veel kinderen niet iets is wat je elk jaar doet. Vroeger vlogen we elk jaar wel een keer, maar sinds we 3 kids (en een baby) boven de twee hebben (dan ga je immers betalen), gaan we met de auto en huren we een huis.
Heb je zo'n all-in reis, want volgens mij is dat wel extra relaxed. Dan hoef je echt niks te doen, nouja, bijna niks. Alvast heeeeeeeeeeeeel veel rust en plezier gewenst.
Ivy

Terug
Bovenaan