yes we kunnen!!!

A

Anoniem

Guest

nou eindelijk kunnen we dan beginnen....nou ja bijna dan.   gisteren had ik ineens een beetje bloed.   Het heeft nog niet echt doorgezet (raar) maar vlgns mij moet ik toch echt ongi worden.   ik zou dan wel mooi op tijd zijn.   ik vind het zo spannend.   ik had mijn vriend gesmsd dat ik een verrassing had.   Hij vroeg meteen ,   ben je ongesteld geworden"     haha   en dan is hij er niet mee bezig, zegt ie.    
nou dus hopen dat het ff doorzet en dan kunnen we voor het eerst gaan klussen!!!!!

iedereen heel veel succes deze maand

Hey Sas,

Wat geweldig joh!!
Ik zit er nog steeds op te wachten helaas, maar mijn vriend vraagt er ook steeds naar grappig joh! Normaal baalde ik altijd als ik ongi moest worden maar nu kan ik niet wachten tot ik het eindelijk wordt!
Nou meid, succe met klussen!!

Groetjes Susanne

hoi susanne

helaas was het een vreugdesprong voor niks, maar toch bedankt voor de lieve reactie.   ik wacht dus ook nog steeds af, het maar een klein beetje en nu zet het niet door.

dus nog ff geduld, en dat is bij mij ook niet mijn sterkste punt

groetjes saskia

Hey Saskia,

En? Heeft het al doorgezet?? Ik ben vanmiddag ongesteld geworden (1e x na gestopt te zijn met de pil, was anderhalve week te laat.... valt nog mee toch?) en nu kunnen wij er dus ook voor gaan!!!

Hoop dat jullie ook snel kunnen beginnen!
Susanne

Terug
Bovenaan