Eindelijk, met nog 10 dagen op de teller, zijn we het eens geworden over de naam voor onze jongste spruit. Het heeft enorm veel voeten in de aarde gehad. Ik hoop dat dit mijn laatste mentale barriere was en dat de bevalling zich nu snel aandient. We zijn er alle 4 klaar voor. De jongens kunnen nu bijna niet meer wachten. Gelukkig hebben we nog een aantal dagen vol leuke dingen voor ze op de kalender staan. Maar elke avond voor het naar bed gaan word de buik gekust en gekroeld en roepen de heren in koor " Kom er nu maar uit hoor baby!!!!" Het is enorm aandoenlijk. Ik hoop ook bij elke harde buik dat dit de eerste is van de reeks die doorzet, maar helaas. Elke keer zakt het weer weg, val ik in een diepe, rusteloze slaap en word ik de volgende dag weer wakker met nog steeds een dikke buik.
Ik kan me niet herinneren dat ik bij de vorige zwangerschappen ook zo gefocused was op die naderende bevalling. Nog heel even wachten dus, maar van mij mag het beginnen. Liever nog vandaag dan morgen.
Ik kan me niet herinneren dat ik bij de vorige zwangerschappen ook zo gefocused was op die naderende bevalling. Nog heel even wachten dus, maar van mij mag het beginnen. Liever nog vandaag dan morgen.