Yes, weer een mijlpaal

Gister dacht ik al een tandje te voelen......en ja hoor haha vanochtend ging meneer keihard op mijn kin bijten (wat ie veel vaker doet haha) en ik voelde een hard puntje....ikke voelen met m`n vinger en proberen te kijken en daar zat dus het eerste doorgebroken puntje van z`n eerste tandje hihi.....ik mijn man roepen die ook voelen en hij voelde het ook meteen.

Gelukkig.....hier heeft ie dus een paar nachten van liggen spoken....maar 1 ding....Lang leve de Detitox

Had nog wel ff de tandarts gebeld want ik hoorde allemaal verschillende verhalen over tandenpoetsen etc. En nu blijkt dat je meteen met tandenpoetsen moet beginnen, met zo`n tandenborsteltje waar aan de andere kant een bijtring aan zit (die had ik al thuis) en met Elmex tandpasta (deze schijnt het beste te zijn want deze mogen ze doorslikken omdat hier niet zoveel fluor in zit als de andere babytandpasta`s)

Pfff wel gek hoor dat ons kleine ventie (bijna 5,5 maand) zn eerste tandje krijgt....wat zal de volgende stap zijn haha....

Groetjes Denise mv Yoëll

Jeetje mikkie ook al echt met tandpasta poetsen??
Ga morgen even langs de drogist dus, alleen denk ik dat het poetsen lastig wordt, want Yoëll wil er alleen op bijten.

Yoëll en Yoëll hebben allebei tanden hihihihihi JEEEEEEJ

Groetjes Pauline mv Yoëll (4 maanden)

hahaha gekke happy M....hihihi

En ja wat toevallig dat beide Yoëllejtes tanden hebben hihi....die van jou is er wel heel snel bij Paulinebert....pfffff

Maar ja van dat tandenpoetsen met tandpasta wist ik ook nie....maar goed dat advies kreeg ik van de assistente....en als het niet wou met poetsen dan kon je gewoon wat tandpasta op het tandje doen of op het borsteltje en dan je kindje op het borsteltje laten bijten...ze hoeven nl. hun mondje niet te spoelen he haha

Terug
Bovenaan