Yes weer een tand!!!

A

Anoniem

Guest
Yes ik zat net in annique dr mondje te kijken en toen zag ik een klein puntje van een boventand doorkomen!
dat zou dan de 3e tand zijn die doorkomt..
ik dacht al dat ik haar maar met 2 tanden had afgeleverd hahaha
maar nee , er zit wel degelijk meer in dat mondje
laatbloeier qua tanden...
liefs sandra

hier nog een laatbloeier....Nynke heeft nu 4 tandjes (2 boven 2 onder) en heeft het laatste tandje begin augustus gekregen...dus alweer ff geleden.
Ze zit constant met haar vingers in haar mond, rode wangen, zeveren etc....MAAR nog niets te bekennen.....we wachten maar af...

Groetjes,
Patty mv Nynke (14 mnd)

Hier anders ook nog een flinke laatbloeier... pas net 3 weken geleden eerste tandje door!  Twee Dagen erna wel al gelijk de tweede, maar sindsdien weer rust aan het front... euh.... mond! haha

Groetjes, Marloes mv Marly (14 maanden)

Wat is ieder kind toch weer anders he?! Lydia kreeg vorig jaar om deze tijd haar eerste tand (precies met de Sint), en vanmiddag ontdekte ik dat ze inmiddels 11 tanden en 4 kiezen heeft...Een flinke mond vol dus  Maar ja, als er iets is waar je geen invloed op hebt is het wel tanden krijgen. Bij mij op het CB vonden ze het raar dat Lydia er zo vroeg bij was. Ja wat moest ik dan, terugduwen? Had ze er toch echt niet zelf uitgesneden hoor...
Groetjes, Rianne en Lydia

Grappig dat dat zo verschilt per kind. Afgelopen weekend hebben we tand nummer zeven ontdekt bij Thom. Hij had heel lang twee ondertanden, waarna vier boventanden bijna tegelijkertijd doorkwamen en nu heeft hij er weer een ondertand bij.. ben benieuwd waar en wanneer de volgende doorkomt..
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan