YES YES!! TOCH EEN EITJE EN GEEN CYSTE!!

hallo meiden ik ben zo blij na het telefoontje van net,
ik maandag dat hsg onderzoek gehad, en ik moest gisteren terug komen, maar nu zag ze op de echo wel iets zitten maar dat kon eigenlijk geen eitje zijn want ik zat pas op dag 11 en het was al zo groot!! dus ze was bang voor weer een cyste, dus daarom bloed prikken en net dus de uitslag gekregen, en het is dus wel een eitje en het staat op springen, dus dadelijk pregnyl zetten en dan weer aan de klus!! haha,
en dan weer 14 dagen afwachten en hopelijk krijg ik dan mooi nieuws,
meiden ik vind het zo spannend nou, ik had echt gedacht dat ik weer een cyste had en dat ik weer om de dag moest komen om te kijken of dat ik een eitje had en of het goed groeide enz...
maar gelukkig is dat niet zo ,
dan ga ik nu maar naar het ziekenhuis om de pregnyl te laten zetten, want zelf durf ik het niet,
ik laat jullie snel weer iets horen,
dikke kus van wendy

Hoi Wendy,
hoe gaat het allemaal met je?
ik moet constant aan je denken, vooral nu ik al op het einde loop en jij nog steeds vecht om zwanger te worden.
al die maanden vraag jij iedere keer aan mij hoe het met me is en gaat.
ik vind dat heel lief van jou maar zou het ook begrijpen dat het heel moeilijk voor je is om aan te zien dat ik al zo ver ben.
zelfs ik vind het moeilijk voor jou en ik sta aan de andere kant.
ik ga deze maand extra hard voor je duimen en een kaarsje aansteken want het zou geweldig zijn als het eens raak zou zijn.
gr en een dikke knuffel van je forummaatje lisette

hey lisette, het is niet moelijk hoor!!
ik gun het jou/ jullie van harte!!
jij steunt me toch nog steeds, ik hoop ook niet dat dit over gaat, natuurlijk als dadelijk het kleintje er is dan word het zoiezo  moeilijker om te blijven kletsen,  maar we kunnen toch nog wel een gaatje maken voor elkaar!!  
en ik wil echt heel snel weten wat het geworden is als je bent bevallen, en ik sukkel gewoon verder misschien is het nu wel raak wie weet!!

we wachten gewoon af,

ik hoor weer snel van je,

dikke   kus

Hoi meissie.
wat ben je toch een lieverd he.
ik heb vanavond kaarsjes voor je aangestoken en ik hoop dat het geholpen heeft want het heeft nu wel lang genoeg geduurt he.
ik zag op je andere topic dat je misselijk bent.
ik hoop dat dat niet van dat medicijn komt maar van wat anders........

gr lisette

Terug
Bovenaan