yes yes yes eindelijk zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

A

Anoniem

Guest
hoi dames
ik kan maar zeggen dat het echt zo is   ik ben echt heel blij   na twee jaren proberen is het eindelijk raak het is wel nog heel pril . wanneer moet ik npu voor een echo gaan? zoals ik geteld heb ben ik wel 5 weken zwanger . dames ik wil ook een ding zeggen geef nooit de moed op het wachten is echt waard ik was zelfs bij de gyn   een paar onderzoeken gehad   alles was goed alleen had ik een bacterie   maar daarvoor had ik antibiotica gekregen   en nu is die helemaal weg dat werdt vorige week nog aan mij verteld gellukkig   nu hoop ik dat alles verder goed gaat met mijn zwangerschap   .  

groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes voor jullie allemaal

hey hey gefeliciteerd! super voor je! nou je moet gewoon eerst de huisarts bellen! en die zal je waarschijnlijk doorsturen naar verloskundige en dan kun je daar een afspraak mee maken!! van harte

He meid,

nu echt dan : VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Wat fijn voor je/jullie, zeker na al die onzekerheden en gedoe.
geniet ervan he!

Liefs Mienetje

p.s. aangeraden wordt om rond de 6de week de verloskundige te bellen voor een afspraak. Ik had bij mijn eerste de echo in week 8.

Proficiat hoor! Fijn na alle trubbels toch zwanger, het is jullie van harte gegund!
Geniet ervan!!
En flink stralen he, en een beetje glitters strooien.....

Doei doei! Groetjes Eva

Wat geweldig voor je, gefeliciteerd!!
Wat moet dat een geweldig gevoel voor je zijn!!

Ga er maar heeeeel erg van genieten en zorg goed voor jezelf ( en je kleintje )

Wat super voor je! Van harte gefeliciteerd, ga er lekker van genieten!

hoi hoi

Super gefeliciteerd en geniet van elke dag
ook al voel je je zwaar moe misselijk of wat dan ook.
Een dag die je goed en gezond leeft is weer  3 punten voor je kleine.  

succes xxx berna

Terug
Bovenaan