YES YES YES!!!!!! iets heel anders dan kinderen hoor

Eindelijk!!!!!!!! de datum is bekend
ik werd net gebeld door het Rijnstate Ziekenhuis in Arnhem dat ik volgende week vrijdag 24 april om 7.30 uur wordt opgenomen en als 1e aan de beurt ben die dag voor mijn maagbandje!!!!!!
yes yes yes........ eindelijk wordt het lange wachten beloond, maar het wordt nu natuurlijk wel spannend allemaal
want met een week is het zover!!! dan word mijn hele leven in een keer helemaal omgegooit.......
ik ben op dit moment zo blij en gelukkig dat nu eindelijk na het lange wachten de datum bekend is...... en nu maar hopen dat alles goed komt want de narcose lijkt me het allerengste, maar als jullie nu allemaal voor me duimen de 24ste dan moet het gewoon goed komen

ik hou jullie op de hoogte!!!!

liefs ilona  

Wauw meis wat fantastisch!!
Ik hoop dat alles goed gaat verlopen en tegen die tijd zal ik voor je duimen meis!
En ja het is een verandering, maar wel iets wat je zooooooooooooo graag wilt!!

SUPER!!

X Saskia

GEFELICITEERD

wauw eindelijk waar je zo lang op hebt gewacht
ik wens je heel veel succes toe en een goede operatie

ook ik heb de grote stap genomen en heb de info en aanvraag van het ziekenfonds binnen, van de week bij de huisarts geweest en de verwijskaart gekregen.
alles op sturen en dan wachten op een uitnodiging van de kliniek in hilversum.

(heb wel gehoort dat er in Arnhem een hele goede arts zit op dit gebied)

groetjes liefs moekje

Hoi Ilona,
wat spannend!! Nu komt het echt dichtbij. Ik las je topic en dacht gelijk dat het dit goede nieuws zou zijn.
Nou heel veel succes de 24e!
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan