Yes, Yes, Yes.... we krijgen weer een eerlijke kans!

Hoera!
Mijn dag kon gisteren niet meer stuk.
Natuurlijk vierde ik mijn verjaardag, maar ik moest ook naar het ziekenhuis voor een FM.

Komt de gyn haar spreekkamer uit met de patiente voor me... Zegt ze: "hebben jullie al gezongen voor mevrouw? want ze is jarig!"
Dus ik een boei en heel de wachtkamer.... O gefeliciteerd!
Toen naar binnen en mijn gyn had goed nieuws.
2 mooie eitjes een van 17 en 1 van 16 mm.
Vanavond mag ik de pregnyl zetten en dan kunnen we er weer voor gaan.... We hebben weer flink huiswerk gekregen. hahahaha....

Ik ben zoooooooo blij dat we weer een kans krijgen!!!!
Mijn dag kon niet meer stuk!

We zijn naar de St Jans baseliek in Den Bosch gegaan en hebben een kaarsje aangestoken.
1 voor mezelf en 1 voor jullie allemaal.

Daarna ben ik lekker gaan feesten! Mijn dag kon niet meer stuk!!!

Liefs en tot snel
Peet

Oh Peetje wat een super geweldig nieuws!!!
Ben zo blij voor je!!! heb vrijdag een paar keer aan je moeten denken hoor!
Nou hopen dat het raak is deze maand!!! Ga echt super voor je duimen!!

xxx Niekje

Lieve Peet,

Bedankt voor je kaarsje!!! Wij branden ze hier in huis ook veel.... Is het super mooi weer en vraagt mijn hubbie zich af waarom ik alle kaarsjes weer aansteek hihi. Sinds ik het uitgelegd hebt steekt hij ze ook steeds aan

Joh wat heerlijk nieuws voor je!!!!! Dat hebben jullie wel verdiend hoor. Zou het dan toch weer gaan gebeuren dat we samen verhuizen naar ander forum?? Ineens gaan we toch weer samen op!!!!
 Wat goed zeg, jij hebt vaak 2 eitjes die groeien he? Ik meestal 1. Springen ze dan ook beide?? Hoe gaat dat dan met die Pregnyl? Zorgt die voor een eisprong?? Wel fijn, weet je wanneer je moet klussen toch??? Nou het is iig mooi klusweer haha, regenachtig.... Dus lekker tuinieren of buiten zijn is er nu toch even niet bij De kleine even naar opa en oma......... hahaha

Hier ook hard aan het werk, hihi ik zorg goed voor mijn eitje die volgens de gyn. nu ook ieder moment kan springen of al gesprongen is?? Af en toe voel ik een steek, maar nog niet zo duidelijk als de vorige maand.
Bij mij was vrijdag 1 eitje 13mm. Zomaar zonder hormonen!! Ze groeien 2 mm per dag, tot ongeveer 20 mm zei mijn gyn. Dus zou ik maandag op dinsdag een eisprong moeten hebben. Spannend hoor!!!

Nou meis, tot gauw, dikke kus van Mickey

Hoi meiden,

Nou, we hebben ons huiswerk flink gedaan dit weekeinde....
Hopelijk zal het zijn vruchten afwerpen...... (letterlijk haha)
Ik heb alweer een paar dagen ontzettende buikpijn, maar dat heb ik eigenlijk altijd rond de eisprong.
Zaterdag de pregnyl gezet, dus als het goed is, zijn mijn eitjes gisterenavond gesprongen..... Ik hoop alleen dat de buikpijn wel wegtrekt, want na de eisprong zou dat eigenlijk wel moeten.... anders toch maar ff bellen een van de komende dagen...
Ben nl. wat onzeker over het zetten van de pregnyl. Voor mijn gevoel heb ik hem wat hoog in mijn buik gezet, maar weet niet of dat wat uitmaakt... Hopelijk niet...

Mick, je vroeg of allebei de eitjes springen op de pregnyl.... de gyn dacht van wel. Voor het ene eitje zou ik hem vrijdag al gezet mogen hebben, maar dan zouden we dus het andere eitje missen. Daarom zaterdag met de kans dat ze dan dus allebei springen op de pregnyl. I hope so!!!!

Nou begint het lange wachten weer..... 2 weken lang knettergek worden van alles wat je denkt te voelen of daadwerkelijk echt voelt en dan die spannende dagen rond mijn NOD..........

De kaarsjes blijven hier dus de komende weken heel erg branden voor iedereen op het wachtbankje...

Tot snel weer.
Liefs,
Peet

Liefste mama peet,

Ik hop dat die twee weken snel weer voor je voorbij mogen gaan. Het is je zo gegunt na al dat gedoe weer in het ziekenhuis. En je weet twee eitjes is weer twee kansen, misschien wordt het dan weer een tweeling. Ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd.

Liefs van Mariska

Terug
Bovenaan