YES YES YES YES!!!!

JAAAAAAAAA!!! Meiden mijn gevoel zat dus goed! Ik ben echt zwanger!!!Oh wat ben ik blij dat ik vannochtend een test gedaan heb,wilde eerst nog even wachten tot morgen maar ben bij mijn eerste urine om 6.15 uur! al gelijk gaan testen en een heel licht streepje!
Pfff.ik ga jullie lekker allemaal aansteken hoor!
Manlief heb ik gelijk ingelicht en mag nu nog even uit gaan slapen(is vrij vandaag)en ik wilde natuurlijk gelijk het forum op.

Tjee zeg wat ongelooflijk onwerkelijk allemaal,ik ben wel anders als 5 maanden geleden moet ik zeggen,hou wel even een slag om de arm(logisch)maar ga toch gewoon lekker genieten,ik ben gewoon al blij dat het toen niet een toevalstreffer was en het dus gewoon eindelijk na ruim 2,5 jaar spontaan gewoon kan!Zo zien jullie maar,het kan echt gewoon gebeuren en ja ook ik ben er de laatste maanden teveel mee bezig geweest maar dat zegt dus niks,dat blijkt!Want je krijgt zo vaak te horen"misschien zijn jullie er wel teveel mee bezig"

Moi,als het allemaal goed gaat zit ik in het juniforum volgens mij.

Meiden zoals ik al schreef,ik ga jullie vergassen met het zwangervirus!!!

Veel liefs
Een dolblije snoop

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Wat goed nieuws joh! Echt geweldig voor jullie. En dat na 2,5 jaar en lekker spontaan. Heerlijk lijkt me dat. Ik kan me voorstellen dat je toch wilt genieten, gewoon doen!

Ik hoop dat ik ook meekan naar het juni forum volgende week.

Liefs CLaudy

JIPPIE,

Snoopy wat geweldig meid, ik ben ontzettend blij voor je. Na zo'n lange tijd toch nu eindelijk raak.

Geniet ervan en stuur dat virus maar deze kant op inderdaad.
Zou het goed kunnen gebruiken.

Liefs,
Cynthia

Fantastisch nieuws voor jullie twee. Gefeliciteerd. Het geeft ook goede hoop voor de rest van ons dat het gewoon kan lukken, ook al duurt het zo ontzettend lang allemaal.
Geniet ervan!!!

Gonnie

Hee Snoop,

wat een goed nieuws! Van harte!!
Dat geeft ons weer moed, zo lang bezig zijn en spontaan zwanger worden. Ik ben jaloers ;-). Ik gun het jullie van harte.

Ga er lekker van genieten!

Liefs,
Anne

Hai Snoopy,

GEFELICITEERD!!!!! IK BEN ONWIJS BLIJ VOOR JULLIE!!!!!
Het zal fijn zijn als je ons kan aansteken met het zwangervirus..ha,ha.
Geniet er van!!!!

Ik zal je berichtjes regelmatig lezen op het andere forum...blijf je nog even hier?!

Lfs. Maaike

Terug
Bovenaan