YES,YES,YES,YES!!

Na 2 jaar aanmodderen in het ziekenhuis en een miskraam is het dan eindelijk zover!! Onze oproep voor de IUI wordt morgen verstuurd en dat betekent dat ik mijzelf tijdens mijn ongi die ik over 2 weken krijg mag melden en we 2 weken later de inseminatie krijgen!!
Nu het eindelijk zover is hebben we allebei een heel raar gevoel in onze buik!! We wonen onderhand in het ziekenhuis maar dit is toch wel heeel spannend hoor!! Het komt allemaal zo dichtbij weer!
We hebben dus nog 1 inseminatie voordat we voor 3 weken naar Amerika gaan! Misschien kan ik daar wel meteen kleine gympies kopen! (hahaha)

X inge

Hee Ing,

Dat is geweldig nieuws! Jullie zitten meteen alweer in de lift, super!
Vertel je gauw over jullie plannen richting the USA?!!!

Leef met jou en D. mee!!
lfs. Suus

Hey Anne,
Hoe gaat ie met jou? Ben je alweer met 'de herkanzing' bezig?!

Lees je gauw,
lfs. Suus

Geeft het jullie ook zo een goed gevoel dat er wat gaat gebeuren! Ik kan nu bijna niet wachten om ongi te worden dan kunnen we beginnen. Ik wens jullie veel succes. lfs ilona

Hoi meiden,

Het gaat nu echt snel ineens hoor! Eigenlijk ben ik er van overtuigd dat het de eerste keer niet meteen raak is. Als je al zoveel pech hebt gehad (zonder zielig te doen)is het erg moeilijk dat te geloven.
Maargoed er wordt in ieder geval actie ondernomen dus we zijn wat dat betreft wel heel positief.
Ilona, ja wij hebben dat ook. Wij zijn ook erg eager om te beginnen. Het wachten doet ons ook geen goed hoor. We willen Pappa en Mamma worden!!

Suus ik mail je wel effe over the US oa A.

bye!
X inge

Terug
Bovenaan