YES YES YES

A

Anoniem

Guest
Dag lieve dames,

Het is zover ik ben ZWANGER!!!! Het is echt allemaal onwerkelijk, ik kan het niet geloven maar het is echt zo. Ik ben eind juni gestopt met de pil en had zoiets van het komt allemaal wel (aangezien mijn huisarts zij dat het wel lang kan gaan duren). Zo zie ja maar weer dat het ook anders kan.

Ik ben trouwens niet zo actief geweest op dit forum, aangezien ik het best moeilijk vondt om al die verhalen te lezen. Nou ik wens alle dames die graag zwanger willen worden heel veel succes.

Liefs,

Yasmina

Proficiat Yasmina!!!

Geniet ervan!!!
En drie dikke kussen

Niunia

Hey !
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Geniet maar lekker van dat kleine wondertje in je buik en ik wens je een onbezorgde
zwangerschap toe.
Liefs van Miena.

gefeliciteerd joh wat leuk, dan zie ik je als alles goed gaat in het mei forum, ik heb ook positief getest (licht streepje) maar had vandaag wat bruinverlies weer getest (iets donkerdere streep) en nog steeds een hoge temp. dus  voor mij is het nog een beetje spannend. Maar geniet ervan meid

xxx kriebels

Hé meiden,

Dank voor jullie lieve berichtjes. Ik zal jullie in iedergeval op de hoogte houden.

Succes iedereen!

Liefs,

Yasmina

Hai Kriebels,

Harstikken leuk, ik zal zeker van de partij zijn op het mei forum.

Een streepje is een streepje. Dus meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En trouwens een beetje bloed verlies tijdens je zwangerschap kan geloof ik geen kwaad.

Doegie!

Liefs, Yasmina

Terug
Bovenaan