YES,YES,YES!!!

Na 2 jaar aanmodderen in het ziekenhuis en een miskraam is het dan eindelijk zover!! Onze oproep voor de IUI wordt morgen verstuurd en dat betekent dat ik mijzelf tijdens mijn ongi die ik over 2 weken krijg mag melden en we 2 weken later de inseminatie krijgen!!
Nu het eindelijk zover is hebben we allebei een heel raar gevoel in onze buik!! We wonen onderhand in het ziekenhuis maar dit is toch wel heeel spannend hoor!! Het komt allemaal zo dichtbij weer!
We hebben dus nog 1 inseminatie voordat we voor 3 weken naar Amerika gaan! Misschien kan ik daar wel meteen kleine gympies kopen! (hahaha)

X inge

Hoi Inge,

Ik zou die gympies gewoon kopen want wie weet wat de komende tijd brengt.. Echt te gek hoor dat je meteen al met de IUI mag beginnen!! Ik ga je verhalen zeker volgen!

X F

Ja ik ga het ook gewoon maar doen denk ik. Ik moet het gewoon durven toch?!
Ze hebben in de US of A zulke leuke dingen voor babies en nu het er zo goed uitziet gok ik het er maar op!

Ik hou je op de hoogte hoor!!!!!

liefs inge

We gaan zeker genieten! Als het zomaar in 1 x zou lukken gaan we dubbel genieten maar als ik toch weer ongesteld wordt is deze reis een goede troost. Ik ga wel kijken naar wat leuke baby dingetjes in de outlets. Ik heb ik 2 jaar tijd nog nooit wat gekocht dus nu ga ik gewoon eens gek doen. Beetje vertrouwen uitstralen dat het mamma worden gaat lukken zeg maar!

X inge

Terug
Bovenaan