YES! YES! YES!

Lieve meiden,

Het is gelukt ik ben ZWANGER!!!!! Oh ik ben zo ontzettend blij ik wil het de hele wereld wel vertellen. Maar ik vindt het ook doodeng ben bang dat het weer mis zal gaan. Als ik de eerste echo heb gehad en blijkt dat alles goed is kan ik pas echt genieten.Ik blijf eerst nog wel even op dit forum hangen hoor. Ik voel me hier echt een beetje thuis. Ik hoop dat veel meiden mij zullen gaan volgen in ieder geval iedereen heel veel succes gewenst!

liefs Renske

Wat geweldig voor je zeg! Moest nog even iets opzoeken op de computer en wou nog even eventuele positieve berichtjes checken! Goed zeg!

Geniet ervan!

Groetjes F.

Hoi Renske,

Gefeliciteerd meid! Hartstikke top! Probeer lekker te genieten, al zal het voorlopig nog wel even spannend zijn (ook begrijpelijk natuurlijk).

Liefs, Anna

He Renske, gefeliciteerd! Ik weet precies hoe je je voelt. In december heb ik een mk gehad en ik weet sinds afgelopen week dat ik weer zwanger ben. Af en toe ben ik zo bang dat het weer misgaat... Probeer er toch van te genieten. Ik zie je binnenkort vast wel op het oktoberforum!

Terug
Bovenaan