yes yes yes!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden!!!!!

eindelijk na een hele poos en een hele heftige strijd met onze zoon, heeft hij vanacht eindelijk weer doorgeslapen zonder hysterisch te gaan huilen omdat hij uit bed wil s'nachts........HEERLIJK!!!!!
hopen dat hij nu eindelijk weer zijn ritme te pakken heeft met slapen want het is echt heftig geweest hier
ik ben al zo blij met deze 1e keer weer, ongeloofelijk

liefs ilona

wat heerlijk... hopelijk dat hij vanavond(en de rest van de nachten) weer heerlijk gaat slapen.

Hoi Ilona,

Wat ontzettend super!!!! Wat kun je daar toch ontzettend van genieten zo'n nacht rust. Schijnbaar was het een goede nacht want Marissa werd om 10.45 wakker vandaag. We hebben hier dus ook heerlijk geslapen. Hopen dat het bij jullie vanaf nu weer goed gaat

groetjes Linda

Hoi Ilona,
wat goed om te horen dat je zoon weer lekker heeft doorgeslapen, hopelijk blijft hij nu lekker doorslapen.
Onze dochter was sinds lange tijd weer om half 2 wakker vannacht, heel erg huilen. Ik heb dr getroost en gelukkig lag ze 10 minuten later alweer te slapen,
groetjes van Sonja

Heerlijk meissie!! Ik hoop dat ie vanacht ook weer heerlijk doorslaapt!! heeft ie misschien een tandje door nu, waardoor het over is?

X Saskia
mv Rik 04-07-07

lekker!!hoop dat er meer van zulke nachten volgen

gr petra

Terug
Bovenaan