YES YES YES

Nou kom ik vanmiddag thuis, zware boodschappen tas van mn fiets gehaald pff. Ik dacht nog bij mezelf, ik had gezegt het niet meer te doen dat getil en gesleep maar ongemerkt shop je toch meer dan dat er eignlijk in die tas past. Dus dan eindig je ook nog met wat dingen op de bagedrager. (heb geen auto dus ik moet wel haha) Maar goed.  Ik zet alles binnen en moest aardig wat keertjes bukken om alles uit de tas te halen. Nu eerst wat drinken hoor, wat een hitte en wat een droge mond. Terwijl ik het sta in de schenken en me verheug op mn glas sap voel ik ineens van diep onderin mn buik plop plop plop.....ik stond even stil en dacht...voel ik dit goed en toen gebeurde het nogmaals. Wat een heerlijkheid, ik voelde de baby...jahoeee....jippie... Was best moeilijk drinken met zo'n big smile op mijn gezicht.

Groetjes Peet

Idd heerlijk 1ste keer weer leven te voelen he..

Geniet ervan :d

Groetjes Franny

Wat leuk om te voelen, he? Ik had een paar dagen geleden ook ineens dat ik dacht...HEE!!! DAAR IS-IE!!! Maar ik ben nu net 14 weken zwanger... Ik dacht dat je dat pas rond de 20e week kon gaan voelen??? Bij mijn eerste zoon voelde ik het rond die tijd, dacht ik, maar dat is alweer 11 jaar geleden, dus dat weet ik allemaal niet meer zo goed...
Maar het kan dus echt nu al???

Groetjes, Stasha

hee petra!
had hier nog helemaal niet op gereageerd! wat gaaf joh!! echt super! en heeft hij zich daarna nog vaker laten voelen??? lijkt me zo leuk! ik kan echt niet wachten!
doei! liefs sab

Hoi hoi,
Ik heb  5dagen geleden ook ons kleintje gevoeld, bij 16 weken.
En jullie? Ze hadden tegen mij gezegd dat ik het later zou voelen omdat mijn placenta aan de voorkant ligt. Dus ik had het nog helemaal niet verwacht. Ook dacht ik dat als je je kindje voelde dat het weer een hele tijd zou voelen voordat je het nog een keer zou voelen. Ik heb het  5dagen geleden ffies iets gevoeld , de dag daarna weer ffies, toen 2 daagjes niks en vandaag al 3   keer flink geplop gevoeld, dit toen ik ruste.
Ben vet happy

Groetjes,

Conny

Terug
Bovenaan