Hey meiden,
Vandaag had ik weer controlle bij de vk.
En YES onze kleine man is gedraaid!!!!!!En ligt dus met zijn bolleke beneden, nog niet vast maar zei de vk hij heeft niet meer de ruimte om nog te draaien tot stuit. Misschien nog wel iets dwars maar dat mag nog zei ze.
Mijn bloeddruk is super en ook nog mooi meegenomen ik ben de afgelopen 3 weken niets aangekomen!
Maar wat een opluchting dat die kleine gedraaid is zeg!
Vandaag draaide ook een vervangster het spreekuur (1 van onze vk is voor 6 mnd in het buitenland) zag er eerlijk gezegd best tegen op maar wat een leuke meid was het zeg!
Mocht ze dienst hebben wanneer het hier zover is nou PRIMA hoor.
Wil nog wel 1 of 2 keer bij haar op het spreek uur maar gewoon om haar nog wat beter te leren kennen.
Hoe gaat het bij jullie.............
Hier begint vanaf komende week de "grote" schoonmaak haha mijn schoonzusje komt lekker helpen.
De gordijnen wassen, de keuken soppen enz. Helemaal geen nesteldrang hoor
Liefst allemaal zelf gedaan maar dat gaat me echt niet lukken met mijn bekken.
Tja nog ff kijk er wel naar uit hoor wanneer die kleine man er is.
Liefs louise
Vandaag had ik weer controlle bij de vk.
En YES onze kleine man is gedraaid!!!!!!En ligt dus met zijn bolleke beneden, nog niet vast maar zei de vk hij heeft niet meer de ruimte om nog te draaien tot stuit. Misschien nog wel iets dwars maar dat mag nog zei ze.
Mijn bloeddruk is super en ook nog mooi meegenomen ik ben de afgelopen 3 weken niets aangekomen!
Maar wat een opluchting dat die kleine gedraaid is zeg!
Vandaag draaide ook een vervangster het spreekuur (1 van onze vk is voor 6 mnd in het buitenland) zag er eerlijk gezegd best tegen op maar wat een leuke meid was het zeg!
Mocht ze dienst hebben wanneer het hier zover is nou PRIMA hoor.
Wil nog wel 1 of 2 keer bij haar op het spreek uur maar gewoon om haar nog wat beter te leren kennen.
Hoe gaat het bij jullie.............
Hier begint vanaf komende week de "grote" schoonmaak haha mijn schoonzusje komt lekker helpen.
De gordijnen wassen, de keuken soppen enz. Helemaal geen nesteldrang hoor
Liefst allemaal zelf gedaan maar dat gaat me echt niet lukken met mijn bekken.
Tja nog ff kijk er wel naar uit hoor wanneer die kleine man er is.
Liefs louise