Yes Yes Yes!!!!!

Heey Dames,

Zoals vele van jullie weten heb ik ontzettende problemen met mijn werkgever. Vandaag de Arboarts gesproken en ik word 100 % in de ziektewet geplaatst! Ik zit helemaal niet in elkaar zo, maar ik zit echt aan mijn top en ben ontzettend blij dat ik nu niet meer hoef te werken, er valt zo'n last van mijn schouders af!
Geen stress meer en nu in de gaten houden of het allemaal goed verloopt met het UWV en... genieten!!!!!
Thanx voor al jullie steunende berichten, dat heeft me echt goed gedaan!
Iedereen succes nog met de zwangerschap!!

Liefs Daisy

Hoi Daisy,

Wat fijn om te lezen dat je nu thuis kan blijven.
Nu maar lekker genieten...

Heb je lang moeten wachten tot je bij de arboarts terecht kon,ik ben nu al bijna 4 weken thuis en heb tot nu toe alleen een telefoontje gehad van het UWV,maar nog geen oproep om bij een arts te komen.
Ik ben van het sept forum....

Hoi Rian-Sanne,

Mijn eerste bezoek aan de arbo arts was in februari pas, ik zat toen al vanaf 15 nov thuis, eigenlijk had ik een uitnodiging in december, maar was toen niet in staat te gaan ivm het spugen. in de tussentijd telefonisch contact gehad met mijn contactpersoon van de instantie.
In principe hoefde ik niet meer naar de arts, alleen nu heb ik zelf contact opgenomen met mijn Arbo arts, hiervan had ik een brief liggen die ze me toegestuurd hadden. Ik heb gevraagd om een telefonisch consult omdat het echt niet meer ging. Ik kreeg wel een consult met een andere arts omdat mijn eigenste pas 4 mei tijd had en dat vonden ze te lang duren, nu had ik donderdag gebeld en dinsdag een telefonisch consult, dus wel fijn!
Heb je nog geenbrief van de arbo gehad? Met alleen een melding dat je ziekgemeld bent?
Ik weet ook niet precies hoe het allemaal in zijn werk gaat hoor..
Succes in elk geval hopelijk word je snel wat wijzer!

Liefs

fijn joh!!!!! het uwv deed bij mij ook niet moeilijk, eerder zoiets van nou het is ook niet meer te doen. dus hopelijk hebben ze bij jou ook zoiets!!!
succes!!!!

nu kun je idd lekker gaan genieten van je laatste weekjes zwangerschap:)

Hoi Daisy,

Ja de brief heb ik gekregen nadat iemand met me gebeld had vanuit het kantoor in Alkmaar terwijl ik in Limburg woon...
Hij heeft ook gezegd dat hij in mei weer contact op neemt met me.

Ik was zaterdag toevallig nog op mijn werk,maar werd niet erg hartelijk ontvangen,vandaag een collegaatje op visite gehad en er is zaterdag gezegd geworden (door mijn baas) als ik naar de stad kon komen kon ik ook werken.
En dat terwijl ik duidelijk had aangegven dat ik alleen mijn treinkaartjes kwam inleveren voor de boekhouder en dat ik ook meteen weer naar huis ging omdat ik gewoon teveel pijn had.

Ik heb het echt gehad met mijn baas...

Ik ga nu lekker genieten en ze kunnen echt de pot op...

jij heel veel succes met de laaste maanden..

@ Rian-Sanne,

ik had idd je berichtje gelezen van zaterdag..
Ik werd ook vanuit Arnhem gebeld terwijl ik in Gemert woon, maar dat is niet erg, als je vragen hebt kun je hun altijd bellen, ik heb er erg goede ervaringen mee!
Succes en schijt aan de baas! Denk vooral aan jezelf en de kleine!
Liefs

Terug
Bovenaan