yes yes

Hey meiden,

Ik ben er weer van de gyn en ik heb een kloppend hartje gezien. Tot nu toe is alles goed en ik ben ongeveer 7 weken zwanger nu dus dat klopt allemaal wel aardig. Ik moet 29 juli weer komen en krijg dan weer een echo om precies uit te rekenen wanneer ik uitgerekend ben. Maar dan zou ik 9 weken moeten zijn dus we zullen.
Voor nu ben ik vooral opgelucht en blij en ga ik ervan genieten.

xx
 
Gefeliciteerd!
Ik ben ongeveer even ver, maar moet tot 27 juli wachten voor mijn eerste echo. Maar ja, dat is ook over twee weken alweer!
Geniet maar lekker vandaag!
Liefs,
Mar
 
Ja ben dan ook erg blij. En nu heb ik er ook weer alle vertrouwen in. Ik heb gewoon een vroege echo omdat ik 4 miskramen heb gehad anders had ik m ook niet zo vroeg hoor. Maar nu ik bij de gyn loop krijg ik er wel een paar meer dan bij de vk haha.


xx
 
Van Harte gefeliciteerd!! Super blij voor je!

Ik heb mn verloskundige ook gebeld vandaag om te vragen hoe het zat qua miskramen... Ik heb 5miskramen gehad en ben gewisseld van gyn(ziekenhuis) maar ik word nu niet onder toezicht gehouden.. Heb veel last van mn onderbuik en onder rug maar ik moet nu even goed wachten tot ik 8weken ben voor de eerste echo. (ben nu 6 weken)

Ik mag me er vooral die druk over maken maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan!!

Liefs
 
Dat klopt, onbewust maak je je er toch druk om hoor.

Ik loop ook niet bij de gyn omdat ik die miskramen heb gehad hoor maar omdat ik bij mijn eerste zwangerschap een hoge bloeddruk had en een keizersnede en dat ik dan nu bij gyn loop is alleen maar mazzel omdat ik dan al vroeg echo's heb.

Probeer je dagen een beetje vol te plannen dan gaat de tijd lekker snel.

Succes!

xx
 
Hoi Hoi,

Wat fijn voor jullie! Ik hoop dat ik hetzelfde mag meemaken a.s. dinsdag. Ik heb ook al één echo gehad maar daar was nog niet veel op te zien. Alleen een vruchtzakje met een witte rand erom heen.
Ik ben vandaag 7 +1 dag dus ik hoop dat ik ook een mooi hartje te zien krijg. Maar ik ben blij voor jullie dat jullie er al stiekem van mogen gaan genieten.
Veel liefs.
 
Terug
Bovenaan