Yes!!! Zwanger!

A

Anoniem

Guest
Joepie de poepie:

IK BEN ZWANGER!!!

Echt niet te geloven!! Vanmorgen eerst temp gemeten, toen deze nog 36.7 was (voor mijn doen hoog) getest met clearblue digitate test. En al heel snel stond er zwanger!

Ik vind het wel ook doodeng, hoop zo dat alles goed gaat!

Ik zit nu op dag 40(!)  van mijn cyclus en had pas op dag 26 mijn ei (ov.test). Weet nu dus niet hoe ik moet uitrekenen wanneer ik uitgeteld ben. Ga je bij zo'n lange cyclus toch uit van de eerste dag van je laatste menstruatie?

Wat ik wel eng vond was dat we gisteren gevreen hebben en dat ik daarna pijn in mijn onderbuik had. Dat hield zo'n tien minuten aan. Maar heb geen druppeltje bloed verloren. Heeft iemand dit ooit gehad?

Poeh, wat spannend allemaal,

Liefs Sterre.

Ohh.  

Voor de volledigheid:

voor ons is het dus raak in ronde 4, eerste kindje.

Sterre.

hoi, onwijs gefeliciteerd. spannend he. ik heb zondag mijn nod en ben bleodnerveus, ik ben bezig voor de tweede maar het blijft spannend. en ik heb dat ook wel een paar keer gehad bij mijn eerste zwangerschap pijn in mijn buik na het vrijen maar volgens mij nog niet zo snel in de zwangerschap. maar maak je geen zorgen er gebeurt zoveel in je lichaam, je zal nog wel meer nare en rare klachten krijgen. lekker genieten liefs.

Sterre,

Gefeliciteerd met dit grote wonder in je buik

Geniet van deze geweldige tijd!

Esther.

Ha sterre!
gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er maar lekker van.
volgens mij moet je gewoon rekenen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie ook al heb je een lange cyclus.
en lekker vrijen kan nooit kwaad. het kan zijn dat je baarmoeder samentrok en dat dat wat pijn heeft gedaan.
liefs leetje

EFELICITEERD

Geniet ervan

ik zie je op het augustus forum

gr natasja

Gefeliciteerd Sterre (leuke naam)!

Heeeel spannend allemaal maar nog genoeg tijd om te wennen toch?

Geniet maar lekker en Liefs

Hallo Sterre

Een hele dikke proficiat hoor !! Geniet ervan !!

Liefs
Nancy

Terug
Bovenaan